paraDOTbe
Legacy Member
Ik heb hier een Harmony 525 liggen. Weinig gebruikerssporen en met enkel handleiding en driver CD. Dus zonder verpakking en kasticket. Géén garantie dus!
Ik verkoop het omdat madam er ni aan uit kan...
Foto'ke: http://www.uploader.be/output/1263568749.jpg
Minmumprijs: € 20,00 excl. verzending.
Meeneemprijs: € 27,50 excl. verzending.
Verzending: € 2,50.
Bieden tot woensdag 20 januari 2010 @ 20u00.
Happy bidding!
Ik verkoop het omdat madam er ni aan uit kan...

Foto'ke: http://www.uploader.be/output/1263568749.jpg
Minmumprijs: € 20,00 excl. verzending.
Meeneemprijs: € 27,50 excl. verzending.
Verzending: € 2,50.
Bieden tot woensdag 20 januari 2010 @ 20u00.
Happy bidding!


Buiten het feit da je die instellingen zo kan downloaden, anders kan je het de afstandbediening 'leren'. Heb deze allesinds niet getest.