Archief - LG Viewty KU990 1 week oud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

linux

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn LG viewty wegens niet compatibel met mijn bluetooth GPS.
Ik ga me terug een oude Nokia kopen :D
Hij is 1 week oud, in perfecte staat.
Met factuur, doos, boekjes, Datakabel, kabel voor headset, CD-ROM.
Af te halen te Leuven, kan ook geleverd worden in Vlaams-Brabant.
Of hij kan verzonden worden.

Eventueel kan ik er ook een microSDHC kaartje bijdoen van 4 gigabyte om je divx films op te zetten :)

foto's van het web:
foto1
foto2

PS: foto's zijn van internet gehaald, maar hij is in perfecte staat, ik kan er momenteel geen foto's van maken wegens geen digicam.
Je kan hem altijd komen bekijken :)

Staat ook op 2dehands en Kapaza.

minprijs: €350
meeneemprijs: € 370


groeten,

linux

-Ex!Tjen-

Legacy Member
€100 - €150 opleg

shine kost €250 nieuw en mijne is maar 3 weken oud :)

linux

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
€100 - €150 opleg

shine kost €250 nieuw en mijne is maar 3 weken oud :)

shine kost wel maar 195 nieuw...

geen interesse in E51 sorry :)

bertpriem

Legacy Member
Ruilen met een Nokia e51 + 1 gb micro sd kaartje ? Is compatibel met gps-ontvanger.

linux

Legacy Member
ik verlaag mijn meeneem naar 350 euro. minimum naar 340 euro.
als je een ruil voorstelt kijk dan gewoon naar de niewprijs van jouw toestel en de nieuwprijs van de mijne, dat verschil wil ik sowieso als opleg (lijkt me niet meer dan fair!)

(up 1 btw)

thomaspedaoost

Legacy Member
Ik ben wel geintresseerd, maar ik dacht dat er maximum een sd-kaart van 2 gig in kon? En is het gemakkelijk om films op die sd-kaart te krijgen?


Thomas

duvelke_46

Legacy Member
miss intresse in nokia 5610 nieuw ? is week oud maar ben er niet zo tevreden van eerlijk daarom nieuwe :D

linux

Legacy Member
thomaspedaoost zei:
Ik ben wel geintresseerd, maar ik dacht dat er maximum een sd-kaart van 2 gig in kon? En is het gemakkelijk om films op die sd-kaart te krijgen?


Thomas

Hey,

Officieel kan er ook maar een kaartje van 2gb in, ik raad dit dan ook aan om er max 2gb in te steken.
Echter, als je er bvb 8GB insteekt vol met muziek en divx, werkt die perfect als je MAX 1.8gb vrije ruimte hebt.

duvelke_46 zei:
miss intresse in nokia 5610 nieuw ? is week oud maar ben er niet zo tevreden van eerlijk daarom nieuwe :D

geen interesse sorry :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan