spikie
Legacy Member
ik verkoop dus mijn LG, reden: ik werk liever met nokia, kon deze ni gewoon worden.
werkt perfect, is geen krasje op, word geleverd met zakje, originele doos, alle papieren en kabels en de factuur van mediamarkt.
ik zou zeggen beginnen bieden vanaf 100 € incl.
ik ben van merchtem, gsm kan hier bekeken en afgehaald worden
http://be.lge.com/ne/prodmodeldetai...d=07&modelCodeDisplay=Chocolate-black&model=0
werkt perfect, is geen krasje op, word geleverd met zakje, originele doos, alle papieren en kabels en de factuur van mediamarkt.
ik zou zeggen beginnen bieden vanaf 100 € incl.
ik ben van merchtem, gsm kan hier bekeken en afgehaald worden
http://be.lge.com/ne/prodmodeldetai...d=07&modelCodeDisplay=Chocolate-black&model=0
