Archief - lege dvds

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Waar moeten ze worden afgehaald? "PrayFormercy" weet ik niet echt liggen.

DeaDE

Legacy Member
Mss ook wel intresse, hoeveel spindels en hoeveel zitte er op de spindel zelf?

en hoeveel appart en int totaal?

en waar juist?

Implar

Legacy Member
DeaDE zei:
Mss ook wel intresse, hoeveel spindels en hoeveel zitte er op de spindel zelf?

en hoeveel appart en int totaal?

en waar juist?

ik heb 10 dvd+r spindels van platinum over na een aankoop
100 dvds per spindel aan 23.5€

DeaDE

Legacy Member
Diepenbeek is nu ook niet echt bij de deur eh..

Predator waar woont gij?

En zouden die eventueel opgestuurd kunne worden?

Pippoken

Legacy Member
@ Predator: Wees voorzichtig met het verkopen van spindels DVD schijfjes, er zitten enkele mensen van Auvibel op dit forum. Je zou niet de eerste zijn die een mailtje krijgt waarin staat dat je je aankoopfactuur moet doorsturen, dit om te kijken hoeveel je betaald hebt voor de schijfjes en of je al dan niet de leuke Belgische taks betaald hebt....

Als je natuurlijk recht in je schoenen staat en je ze hier hebt gekocht hoef je niet te vrezen. Nu, dat kan ik maar moeilijk geloven aangezien je in België ongeveeer 50 € voor 50 DVD's betaald, wat zou neerkomen om 100 € per spindel.
In onze leuke buurlanden echter (Nederlands, Duitsland) kosten dezelfde spindels +-30 €... (wat zou betekenen dat je +-10€ verlies doet ipv +-80 €)

Je kan er natuurlijk ook altijd je laars aan lappen en hopen dat ze het niet zien/vinden. Er zijn er echtere al meerdere op dit forum geweest die dit geprobeerd hebben, de waarschuwingen/aanmaningen van Auvibel genegeerd hebben, tot een bepaald punt, waar ze dan toch betaald hebben.... je moet maar eens de search-functie gebruiken...

Van mij zullen ze (Auvibel) het allessinds niet te weten komen, ik kan je maar 1 tip geven (als het al niet te laat is): Verkoop annuleren en proberen kwijt te spelen onder kameraden...

ArcösS

Legacy Member
pff, dat die mensen eens een echte job kiezen ipv mensen ambeteren.

Ik heb thuis massas videocassette's dat ik nog op dvd moet zetten, maar ik zie het niet zitten om zoveel geld neer te leggen voor dvd's :s :@

Ruben182

Legacy Member
Zeker oppassen met auvibel hoor.
Als ze erachter komen moet je 59cent per schijfje betalen.
Dus €59 * 10 = €590 !!!

Heb al een grotere rekening voorgeschoteld gekregen van die geldkloppers

longpatje

Legacy Member
Ruben182 zei:
Zeker oppassen met auvibel hoor.
Als ze erachter komen moet je 59cent per schijfje betalen.
Dus €59 * 10 = €590 !!!

Heb al een grotere rekening voorgeschoteld gekregen van die geldkloppers


die 59 cent is zonder btw gerekend :D

PreDaToR

Legacy Member
ja nm dus ik verkoop niks meer khou ze wel zelf gewoon bij misschien da ze ooit wel opgeraken...soz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan