Archief - kapotte iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ruben182

Legacy Member
bod 100€ indien het de 8gb versie is en alle voorgaande voorwaarden..
is al meer dan genoeg denk ik aangezien hij verder ook totaal geen garantie meer heeft.
En in amerika kosten ze nog +- 280€ (werkend met garantie.. :) )

Ruben182

Legacy Member
Ok, hoger ga ik niet:)
Kga eentje proberen laten meebrengen van Amerika dan.

succes met de verkoop verder...

Ruben182

Legacy Member
je kan mss ook op de gestelde vragen antwoorden..?

Zou toch handig zijn :p

eapresley2

Legacy Member
[top]Gebroken scherm
Je kunt je scherm laten vervangen bij Fixsupport, een bedrijf dat gsm's en pda's repareert. De totale kosten komen op 189 euro en je krijgt drie maanden garantie.

[top]Onderkant van het scherm reageert niet meer
Dit probleem kan bij sommige iPhones optreden. Je hebt dan twee mogelijkheden: onder garantie opsturen naar de VS waarbij je zelf de verzendkosten en eventueel opnieuw de invoerkosten voor je rekening neemt. Een andere mogelijkheid is om het bij het eerder genoemde bedrijf Fixsupport te laten repareren.

dreweb

Legacy Member
eapresley2 zei:
[top]Gebroken scherm
Je kunt je scherm laten vervangen bij Fixsupport, een bedrijf dat gsm's en pda's repareert. De totale kosten komen op 189 euro en je krijgt drie maanden garantie.

[top]Onderkant van het scherm reageert niet meer
Dit probleem kan bij sommige iPhones optreden. Je hebt dan twee mogelijkheden: onder garantie opsturen naar de VS waarbij je zelf de verzendkosten en eventueel opnieuw de invoerkosten voor je rekening neemt. Een andere mogelijkheid is om het bij het eerder genoemde bedrijf Fixsupport te laten repareren.


is dit toestel dan nog redelijk bruikbaar of eerder niet meer, want blijkbaar zie je er nog alles op?
en kun je er mss met een link naar de onderste gewenste delen van het scherm
en kan het probleem nog verder uitzetten over het gele scherm?

waemyannick

Legacy Member
is dit toestel dan nog redelijk bruikbaar of eerder niet meer, want blijkbaar zie je er nog alles op?
en kun je er mss met een link naar de onderste gewenste delen van het scherm
en kan het probleem nog verder uitzetten over het gele scherm?


goede vraag zou het niet wete

dreweb

Legacy Member
waemyannick zei:
is dit toestel dan nog redelijk bruikbaar of eerder niet meer, want blijkbaar zie je er nog alles op?
en kun je er mss met een link naar de onderste gewenste delen van het scherm
en kan het probleem nog verder uitzetten over het gele scherm?


goede vraag zou het niet wete

jij hebt toch het toestel, dus dan zou je toch moeten weten of je het toestel nog nu kan gebruiken met een 1.5cm defect gedeelte van het scherm

??

waemyannick

Legacy Member
kijk vanonder kan je het niet meer gebruiken bovenaan gaat het nog wel en dan je vraag op dat het scherm helemaal kapot zou gaan zou ik nie wete :s

dreweb

Legacy Member
waemyannick zei:
kijk vanonder kan je het niet meer gebruiken bovenaan gaat het nog wel en dan je vraag op dat het scherm helemaal kapot zou gaan zou ik nie wete :s

ja dat weet ik ook wel dat je niet kan weten of hij verder zal defect gaan ofnie.
dat kan mss iemand anders weten hier op het forum

mijn vraag is enkel of je nog alle applicaties kan openen en redelijkgebruiken met dit probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan