Hamiltoe
Legacy Member
Hello,
maat verkoopt k800i voor 130 euro;
dacht dat dit niet veel is voor zo een gsm.
Heb hem eens bekeken en perfecte staat, is een jaar oud ofzo..;
joystick werkte goed;
geen krassen.
Mocht iemand interesse doen,
wil ik ervoor kijken.
Zo hebben beide partijen geluk e.
't kan wel rap weg zijn, dus best snel reageren indien interesse
http://e-katalog.ru/jpg_zoom1/46654.jpg
Het gaat om deze gsm en alles zit erbij!
Groetjes
maat verkoopt k800i voor 130 euro;
dacht dat dit niet veel is voor zo een gsm.
Heb hem eens bekeken en perfecte staat, is een jaar oud ofzo..;
joystick werkte goed;
geen krassen.
Mocht iemand interesse doen,
wil ik ervoor kijken.
Zo hebben beide partijen geluk e.
't kan wel rap weg zijn, dus best snel reageren indien interesse
http://e-katalog.ru/jpg_zoom1/46654.jpg
Het gaat om deze gsm en alles zit erbij!
Groetjes

.