SpiderRS
Legacy Member
ik heb deze ooit nieuw gekocht met de bedoeling te gebruiken maar is er nooit van gekomen dus deze is nog nieuw
heb wel spijtig genoeg het doosje en al weggegooid (dacht ben er toch niks mee) je hebt dus alleen het apparaat (ks-pd100) en een Cd erbij
komt ook op 2dehands en kapaza te staan
heb wel spijtig genoeg het doosje en al weggegooid (dacht ben er toch niks mee) je hebt dus alleen het apparaat (ks-pd100) en een Cd erbij
komt ook op 2dehands en kapaza te staan