valdemaniak
Legacy Member
ik heb nog een JVC televisie staan van 82cm denk ik, 100HZ weergave met eigenlijk bijzonder mooi beeld voor een crt te zijn. plat scherm trouwens, nogal uit de kluiten gewassen bak erachter. beestje is 5-tal jaar oud
heeft echter onlangs een eerste mankement opgelopen, in die zin dat het geluid perfect afspeelt, maar het beeldscherm wit blijft. Wanneer je echter teletekst opzet heb je een mode om de teletekst aan ene kant van het beeld te zetten, en aan de andere kant het programma te blijven kijken. In die modus speelt die perfect af. Er is dus - bij mijn weten - slechts een klein mankementje.
Soit, wij gaan een lcd scherm kopen voor in de living en dit daarom niet meer laten maken en terug plaatsen. Het staat dus hier te koop voor een zacht prijsje (je kan er zelf aan prullen om in orde te krijgen als je verstand hebt van die dingen, of binnenbrengen voor herstelling natuurlijk).
Heb geen idee wat ervoor te vragen. beginnen bij 20€ afgehaald?
meer info/foto kan bezorgd worden indien concrete interesse, want dan moet ik hem terug uit de doos halen etc.
happy bidding
heeft echter onlangs een eerste mankement opgelopen, in die zin dat het geluid perfect afspeelt, maar het beeldscherm wit blijft. Wanneer je echter teletekst opzet heb je een mode om de teletekst aan ene kant van het beeld te zetten, en aan de andere kant het programma te blijven kijken. In die modus speelt die perfect af. Er is dus - bij mijn weten - slechts een klein mankementje.
Soit, wij gaan een lcd scherm kopen voor in de living en dit daarom niet meer laten maken en terug plaatsen. Het staat dus hier te koop voor een zacht prijsje (je kan er zelf aan prullen om in orde te krijgen als je verstand hebt van die dingen, of binnenbrengen voor herstelling natuurlijk).
Heb geen idee wat ervoor te vragen. beginnen bij 20€ afgehaald?
meer info/foto kan bezorgd worden indien concrete interesse, want dan moet ik hem terug uit de doos halen etc.
happy bidding

