Archief - JVC breedbeeldtv tegen spotprijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
ik heb nog een JVC televisie staan van 82cm denk ik, 100HZ weergave met eigenlijk bijzonder mooi beeld voor een crt te zijn. plat scherm trouwens, nogal uit de kluiten gewassen bak erachter. beestje is 5-tal jaar oud

heeft echter onlangs een eerste mankement opgelopen, in die zin dat het geluid perfect afspeelt, maar het beeldscherm wit blijft. Wanneer je echter teletekst opzet heb je een mode om de teletekst aan ene kant van het beeld te zetten, en aan de andere kant het programma te blijven kijken. In die modus speelt die perfect af. Er is dus - bij mijn weten - slechts een klein mankementje.

Soit, wij gaan een lcd scherm kopen voor in de living en dit daarom niet meer laten maken en terug plaatsen. Het staat dus hier te koop voor een zacht prijsje (je kan er zelf aan prullen om in orde te krijgen als je verstand hebt van die dingen, of binnenbrengen voor herstelling natuurlijk).

Heb geen idee wat ervoor te vragen. beginnen bij 20€ afgehaald?

meer info/foto kan bezorgd worden indien concrete interesse, want dan moet ik hem terug uit de doos halen etc.

happy bidding

valdemaniak

Legacy Member
niet veel interesse? kan natuurlijk hé, tis al lcd/plasma wat de klok slaat

soit, 60 views zonder één reactie... een bumpje mocht iemand toch een handige nonkel hebben die dit een leuk item zou vinden

SZ001

Legacy Member
bod: 20 EUR afgehaald!

kan je me type nr eens bezorgen zodat ik em is kan googlen
heeft hij een s video ingang?

thnx

valdemaniak

Legacy Member
heeft s video ja, alsook 3 scart ingangen.

momenteel geen beeld welke input dan ook, tenzij je dus naar de 'scherm + teletekst' modus gaat. Hierdoor vermoed ik dat er met geen enkele aansluiting iets mis is, maar in de tv een soort switchke of weet ik veel dat het beeld naar het volledig scherm vertaald... soit, valt ongetwijfeld te reparen (reden dat ik het niet doe in beginpost)

SZ001 uw bod is genoteerd, ik post straks het typenr. dat je kan googlen
ik zal ook snel afsluiten dan, morgenavond gaat de thread dicht

SZ001

Legacy Member
dus kan er dan ook geen kabel mee gezien worden?

ik ga sevens contact opnemen met een vriend, als hij denkt dat hij dit probleem kan repareren blijft men bod zeker staan, anders trek ik mijn bod misschien in. Ik laat je sevens iets weten!

valdemaniak

Legacy Member
da's genoteerd, indien voor 16u geen ander bod is ie voor Frederic

Michiel

Legacy Member
Kan he het typenr eens geven...Staat normaal gezien achteraan of vooraan...

XYRIS

Legacy Member
Heb eens gebeld naar de Expert winkel van hier in Halle en ze konden helemaal niet zeggen wat er zou schelen + ze repareren geen tv's die niet van bij hun zijn...

Kan je toch eens niet bij jouw in de buurt naar de winkel gaan en eens laten onderzoeken + prijs laten bepalen voor reparatie....

1) indien niet veel kan je die tv voor veel meer verkopen
2) indien iets grotere kost dan kan ie natuurlijk voor 20€ buiten ofzo.

Is lastig zo een tv kopen.. kan hie rin de buurt geen andere winkel die
raparaties kan doen. is wel fijne tv, wil zoeentje om binnekort op mijn
commode te zetten in kamer.

valdemaniak

Legacy Member
sorry, maar ben niet thuis op dit moment. en heb frederic beloofd om af te sluiten om 16u dus da ga ik niet meer kunnen doorgeven :/ spijt me

wat kan ik ervan vertellen... 100Hz, plat scherm, 3 scart, s-video, teletekst met snelgeheugen en beeld naast elkaar, 100 programmeerbare posten, remote control in goede staat, geen barstjes in behuizing of iets dergelijks,... voor het mankement zie beginpost

valdemaniak

Legacy Member
@ Xyris: de tv is zoals in beginpost vermeld een stevige bak, en ik heb gewoon geen zin meer om er mee te sleuren naar een winkel en si en la. Tis de bluts met de buil, ik verkoop m voor weinig en iemand die de moeite doet m te laten reparen heeft ne goeie deal gedaan.

Wij gaan ne platte kopen en heb geen tijd voor er nog veel voor te doen, vandaar dat ie tegen zulke lage prijs buiten mag

XYRIS

Legacy Member
valdemaniak zei:
@ Xyris: de tv is zoals in beginpost vermeld een stevige bak, en ik heb gewoon geen zin meer om er mee te sleuren naar een winkel en si en la. Tis de bluts met de buil, ik verkoop m voor weinig en iemand die de moeite doet m te laten reparen heeft ne goeie deal gedaan.

Wij gaan ne platte kopen en heb geen tijd voor er nog veel voor te doen, vandaar dat ie tegen zulke lage prijs buiten mag

Ok, maar je kan ook met 150€ kosten zitten. soit, no problem. Kan dieje
dat ik wil maar pas in februari plaatsen, momenteel geen plaats :d mijn 50cmke hangt al op dusja

valdemaniak

Legacy Member
dat is mogelijk ja, maar een potentiële koper weet dat dus. En dan heb je nog steeds een goeie deal imho... toch bedankt voor je interesse!

EDIT: Frederic wenst vanavond af te halen maar kan op z'n werk niet op internet... hij vroeg me gisteravond via pm om hem op de hoogte te houden van de bieding. Als iemand dus biedt ga ik hem dat laten weten en we zullen zien of hij hoger gaat

beetje vreemde manier van werken, ik weet het, maar hij komt van Kortrijk en da's ni bij de deur om u zomaar vrij te maken - en vanavond kan dus voor hem.

Voor de duidelijkheid: iemand anders moet niet per sé vanavond afhalen

SZ001

Legacy Member
ik ben zeer geintereseerd maar ik had graag het type nr geweten.
ik heb met een techniker gebeld en die vroeg me hier achter.


Thnx.

valdemaniak

Legacy Member
nee heb geen typenr hier op m'n werk.. sorry voor t ongemak maar zal kiezen of delen zijn

voorlopig heb ik het bod van Frederic en dat loopt sffs af, maar ik heb zo t gevoel dat t daarbij zal blijven ;)

SZ001

Legacy Member
ik heb je type nr gevonden op internet of toch allesinds van een tv die er net hetzelfde uit ziet: JVC AV-32WFX1

Wanneer sluit je af?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan