Archief - JBL on Time Ipod/Iphone docking (sealed)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
lol schone meeneemprijs van 150 euro was dat dan. Betrapt;)

boy1308

Legacy Member
haha was te snel geweest :p

komaan mensen nu ontopic plz.. is mooi aanbod, of niet?

bertpriem

Legacy Member
Als hij bij iBood 90 euro kost, en u vraagt er 95 euro voor dan is dit in principe wel veel te veel hé ?

Firefist

Legacy Member
Stopt is me zeveren als ge niet geïntresseerd bent. Iedereen wilt geld verdienen. boy1308 dus ook. Free up.

boy1308

Legacy Member
Merci. Ik wil geen geld verdienen. Wil wel graag centjes terug. Das voornaamste voor mij. Het waren superaanbiedingen die snel uitverkocht waren en wou nu mensen van hier de kans geven om iets gelijkaardig aan te kunnen kopen. Als dit hier zo doorgaat sluit ik de threat...

junkyjump

Legacy Member
Hmmm twijfel twijfel..
Heb je dit zelf al getest?
Hoe was de kwaliteit?
Edit: hoe durf je €5 extra te vragen!

Prime-Omega

Legacy Member
Mogelijk interesse maar niet aan een meerprijs, wat is je minimumprijs?

boy1308

Legacy Member
Dank u dacuba. En die meeneemprijs is wel incl verzenden dus ik wil geen 5€ winst maken hè. Gewoon spijt van aankoop en koopje doorverkopen want is een echt koopje dak aanbied. Nee heb niet getest omdat ik hem sealed wil houden en dus garantie is dat het nagelnieuw is maar als je googled merk je dat de reacties erg superpositief zijn. Ik heb het gewoon niet nodig.

junkyjump

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid, ik was sarcastisch toen ik zei dat je €5 extra vroeg :-D

Anyway..had er overgelezen dat het ding nog sealed was

woony

Legacy Member
dacuba zei:
Best wel zielig, iemand nam de opportuniteit om een goedkoper product aan te schaffen en nu duurder te verkoop, dat is toch heel normaal?

Tel de kosten die hij moest betalen + de tijd die hij eventueel geïnvesteerd heeft om het product zelf aan te kopen. Jullie moesten je schamen met altijd het onderste uit de kan te willen halen. Het enige waar je vragen over kan stellen is de eventuele garantie (omdat dat niet helemaal hetzelfde is als in de winkel), maar over zijn prijs zouden jullie allemaal infra's mogen krijgen.

ja akkoord, maar z'n initiële vraagprijs was 150 :-).
all good now
succes met de verkoop verder

joungne

Legacy Member
Past hier een IPOD NANO eerste generatie in?
Zo ja bod van 90€ excl.


greetz,
Joungne

Frado2005

Legacy Member
woony zei:
ja akkoord, maar z'n initiële vraagprijs was 150 :-).
all good now
succes met de verkoop verder

idd. Als ge een beetje fair zijt zet gewoon uw meeneemprijs op de prijs die je zelf betaalde. Want der is wel meer dan 1 thread waar ge dit probeert, dus de truuk met 'miskoop' kunde niet meer toepassen imo
:offtopic: heb je die ibood box? doe je soms ide zwaailichtjes weg?:D

boy1308

Legacy Member
@jougne. Ja ook deze kan je er op aansluiten en u bod is genoteerd.

@frado: is echt een miskoop want heb het ding gewoonweg niet echt nodig en aangezien ik binnenkort ga samenwonen heb ik andere prioriteiten en kosten. Maar ik blijf erbij... Is nog steeds een mooi koopje dak aanbied ennee box met zwaailichten heb ik niet ;)

boy1308

Legacy Member
still on sale... heb gisteren Jougne pm gestuurd da het deal was voor me, dus hij heeft wel voorrang, maar mensen kunnen eventueel nog bieden erop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan