Treez
Legacy Member
Ik verkoop mijn Sony Ericsson Jalou (blauwe)
Absolute nieuwstaat! Geen krassen niks!
toestel is bijna niet gebruikt!
wat krijgt u
Toestel (met doos en alle originele acc)
databel extra bij gekocht)
eventueel micro SDHC kaartje 16gb!
bluetooth headset met lader SE
gekocht in de ladyphone shop!
handig en klein! snel en goed!
Eventueel ruilen met een smartphone (dus wifi)
wil zeker een opeg doen!
het mag toch net iets meer zijn!
wél met aankoopbewijs en in nieuwstaat!
staat ook op kapaza
TK/Tr Jalou blauw + accesoires + garantie aangeboden > Sony Ericsson > Telecommunicatie > kapaza.be
Absolute nieuwstaat! Geen krassen niks!
toestel is bijna niet gebruikt!
wat krijgt u
Toestel (met doos en alle originele acc)
databel extra bij gekocht)
eventueel micro SDHC kaartje 16gb!
bluetooth headset met lader SE
gekocht in de ladyphone shop!
handig en klein! snel en goed!
Eventueel ruilen met een smartphone (dus wifi)
wil zeker een opeg doen!
het mag toch net iets meer zijn!
wél met aankoopbewijs en in nieuwstaat!
staat ook op kapaza
TK/Tr Jalou blauw + accesoires + garantie aangeboden > Sony Ericsson > Telecommunicatie > kapaza.be