Archief - Iriver X20 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[ JO ]

Legacy Member
Hallo iedereen

Ik verkoop mijn X20 2GB omdat ik hem te groot vind. Voor mensen die een iets groter scherm willen, wat makkelijk is voor foto's, films ed is dit wel een goede gsm. Mooi design ook.
Hij is nog geen 2 maand oud en verkeerd in perfecte staat.
Garantie verloopt via Dejos van dit forum, de meeste zullen deze al kennen. Indien hierover meer informatie gewenst, kun je altijd PMen, of aan Dejos zelf vragen.

Link:
http://www.mp3shop.be/product/38931/iriver-x20-2-gb.html

Minimumprijs 100
Meeneemprijs 110 EURO uiteraard

Ik behoud mij het recht ...

JO

Desert

Legacy Member
zit daar iets bij van beschermhoesje ? en die 2gb das het geheugenkaartje ?

[ JO ]

Legacy Member
er zit geen beschermhoesje bij, maar heb er altijd goed zorg voor gedragen, en er is dus geen enkel krasje te bespeuren.
de 2GB is standaard. je kan er dus nog een kaartje bij insteken om je geheugen uit te breiden, en zo heb je dus toch een goedkope mp3 met redelijk wat Gb

je mag steeds vragen stellen

JO

[ JO ]

Legacy Member
Ik woon in Zottegem.
Mijn broer zit op kot in Gent, dus kan eventueel daar ook afgehandeld worden.

Verzending is ook geen probleem mits vooruitbetaling.

Mvg

cool_boy_ke

Legacy Member
[ JO ];9427511 zei:
...wat makkelijk is voor foto's, films ed is dit wel een goede gsm....
Wat, GSM? Niet een PMP?
In ieder geval kheb wel interesse, kzal er nog even over nadenken ;-)

Lord Benno

Legacy Member
Ik heb wel interesse ma kvind 100€ wel wat teveel...

[ JO ]

Legacy Member
@cool boyke: idd, een mp3, een helder moment van de dag ;-)
ik hoor het nog he dan :)

@ Lord Benno: je mag altijd bieden, maar ik denk niet dat hij voor minder dan 100 weg gaat, het is ten slotte een Iriver, en kost nieuw nog stukje meer + de verzendkosten nog van mp3shop he..

Mvg

Lord Benno

Legacy Member
in dat geval: €80 afgehaald in Gent. Ik moet wel nog wat onderhandelen met de moeder ^^ Dan kan ze et vo kerst kope :)

[ JO ]

Legacy Member
80euro is te weinig, maar heb het genoteerd, als je de enigste persoon bent kun je wel is geluk hebben..

[ JO ]

Legacy Member
Lord Benno wil de mp3 niet meer kopen voor 80 euro..
Iemand anders die dan wil bieden vanaf 80?

EDIT: sorry, ben op zoek naar een andere gsm, drmee altijd verkeerd

cool_boy_ke

Legacy Member
[ JO ];9484980 zei:
Lord Benno wil de gsm niet meer kopen voor 80 euro..
Iemand anders die dan wil bieden vanaf 80?
Alweer GSM! PORTABLE MEDIA PLAYER zeg ik u!

mythe

Legacy Member
@Cool_boy_ke: idd, snap niet waar hij het haalt :p. Maar als je kan bellen wil ik gerust 100 Euro geven ^^.

Hoe zit het nog met de batterij?

U minimumprijs/meeneemprijs is VEEL te hoog, kost nieuw nog 100 Euro, geleverd te België.
Namelijk geen Belgische shop, maar in België vind je hem idd enkel bij MP3shop, die veel te veel vragen.

http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=334

[ JO ]

Legacy Member
ja srry.. fout, is een mp3
excuseer

minimumprijs en meeneemprijs vervallen

laat het bieden beginnen

mythe

Legacy Member
Jensd zei:
is deze nog te koop? zoja, bod van €85
In dit geval heeft Jenssd hem, ga geen extra bod uitbrengen voor hem dan voor 10 euro meer nieuw te kopen ;).

[ JO ]

Legacy Member
Jensd, ja hij is nog te koop.
Ik stuur je een PM met de gegevens en dergelijke.

Mythe, dat is ook wat overdreven hoor.. Je moet je frustratie hier niet uitwerken omdat jij die van u ook niet verkocht kreeg. Mss ondertussen al wel, hopelijk voor jou..

De garantie is via Dejos nog is voor de duidelijkheid. Je kan hem altijd PMen voor verdere uitleg.

Mvg
JO
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan