[ JO ]
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik verkoop mijn X20 2GB omdat ik hem te groot vind. Voor mensen die een iets groter scherm willen, wat makkelijk is voor foto's, films ed is dit wel een goede gsm. Mooi design ook.
Hij is nog geen 2 maand oud en verkeerd in perfecte staat.
Garantie verloopt via Dejos van dit forum, de meeste zullen deze al kennen. Indien hierover meer informatie gewenst, kun je altijd PMen, of aan Dejos zelf vragen.
Link:
http://www.mp3shop.be/product/38931/iriver-x20-2-gb.html
Minimumprijs 100
Meeneemprijs 110 EURO uiteraard
Ik behoud mij het recht ...
JO
Ik verkoop mijn X20 2GB omdat ik hem te groot vind. Voor mensen die een iets groter scherm willen, wat makkelijk is voor foto's, films ed is dit wel een goede gsm. Mooi design ook.
Hij is nog geen 2 maand oud en verkeerd in perfecte staat.
Garantie verloopt via Dejos van dit forum, de meeste zullen deze al kennen. Indien hierover meer informatie gewenst, kun je altijd PMen, of aan Dejos zelf vragen.
Link:
http://www.mp3shop.be/product/38931/iriver-x20-2-gb.html
Minimumprijs 100
Meeneemprijs 110 EURO uiteraard
Ik behoud mij het recht ...
JO

. Maar als je kan bellen wil ik gerust 100 Euro geven ^^.
.