Archief - iRiver Clix 2nd Gen 4GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Ik verkoop mijn iRiver Clix 2de generatie van 4GB wegens niet meer in gebruik.
Het toestelletje werkt nog subliem en is nog maar van Augustus.

Garantie verloopt via MP3shop of via de firma.

Alles is er nog inbegrepen.

Minimumprijs: 140 euro
Meeneemprijs: 160 euro

Nieuw kost hij 183 euro zonder verzending. Het mijne is met verzending.
Ik aanvaard GEEN belachelijke boden.

Toestel werkt nog perfect en is beter dan bijna om het even welk MP3tje.
Zeker beter dan iPod, Creative, ...

Succes

Zazzoo

Legacy Member
Dit ziet er mooi uit, indien in perfecte staat en factuur erbij bied ik 120 euro, welke is het juist want ik zie daar nog 5 soorten onder clix 2de generatie staan?? B20, X20,S7, S10, T60.

mythe

Legacy Member
Zazzoo zei:
Dit ziet er mooi uit, indien in perfecte staat en factuur erbij bied ik 120 euro, welke is het juist want ik zie daar nog 5 soorten onder clix 2de generatie staan?? B20, X20,S7, S10, T60.
t'Is de CLIX serie he ;).
Maar linkje was nu wel niet moeilijk geweest voor te plaatsen :).
DEZEN is het.

120 euro is momenteel wel genegeerd, want is beetje laag voor zo'n pracht van een toestelletje.
En dan heb ik pijn in met hart dat het aan zo'n prijs naar buiten moet :p.

Eventueel ook wel ruilen tegen Altec Lansing 2.1 setje, FX-reeks.

mythe

Legacy Member
Juplaa!!!!
Komaan mensen, een koopje.
Zeker als je weet wat een brol Apple, Creative, ... levert.

Eventueel ook wel ruilen tegen Altec Lansing 2.1 setje, FX-reeks.

mythe

Legacy Member
Naar omhoog!

Afhalen kan in: Gent, Kortrijk, Ninove, Mechelen en eventueel Aalst.
Wil het komen brengen, maar dan is het wel mits vergoeding. En niet zoo ver.

Lord Benno

Legacy Member
130 afgehaald in Gent voorlopig (nog ff kijke of het goed is vo de mama ;))
maar ik zal dat morge bevestigen!

mythe

Legacy Member
phate_13 zei:
Waarom niet meer in gebruik in feite?
Zal het u eerlijk zeggen ;).
Ik zit nu op kot en zit 5 minuten weg van't school. Dus haal hem niet boven, want kan toch maar 1 liedje beluisteren.
Trein naar kot: zit ik altijd met vrienden op, dan haalded ook geen MP3 boven.
En k'heb een voorlopig rijbewijs en dan luister ik naar Radio.
Lord Benno zei:
130 afgehaald in Gent voorlopig (nog ff kijke of het goed is vo de mama ;))
maar ik zal dat morge bevestigen!
Minimum nog altijd 140. Maar begint aantrekkelijker te worden :p.

Edit*:Meeneemprijs verlaagd naar 150 euro voor pracht van toestelletje! Testen kan in het Kortrijkse en in het Ninoofse.

mythe

Legacy Member
dacuba zei:
we weten nu wel dat het een pracht van een toestel is hoor..
En waarom die onnodige opmerking?
Toch bedankt voor het upje dan :p.

Meeneemprijs: 140 euro :(.

Zazzoo

Legacy Member
140 euro, meeneemprijs, afgehaald in ninove indien in perfecte staat (géén krassen en dergelijke)+ factuur voor de garantie.

mythe

Legacy Member
Zazzoo zei:
140 euro, meeneemprijs, afgehaald in ninove indien in perfecte staat (géén krassen en dergelijke)+ factuur voor de garantie.
Alles is nog in orde. Je woont in Ninove dus kan gerust is komen kijken. Wel in Appelterre-Eichem.
Meeneemprijs is geboden, daar gaat mijn dierbare voor zo'n spotprijs :(.

Mss vergeten melden maar oortjes waren nooit gebezigd. Heb zelf MX300 reeks, dusjah.

Lord Benno

Legacy Member
spotprijs? Tis wel 2de hands... 140€ is echt een mooie prijs! Normaal moet je op niet veel meer rekenen dan op 2/3 van de nieuwprijs bij zo'n dingen. Hier dus 120€

mythe

Legacy Member
Lord Benno zei:
spotprijs? Tis wel 2de hands... 140€ is echt een mooie prijs! Normaal moet je op niet veel meer rekenen dan op 2/3 van de nieuwprijs bij zo'n dingen. Hier dus 120€
Jap, I know. Ben content ze. t'Is da niet, maar t'is ambetant omdat ik hem nooit echt gebezigd heb en da toch maar raar is.

Zazzoo

Legacy Member
deal afgehandeld, oortjes en doosje ontbreken nog maar daar maak ik mij géén zorgen over, i trader wordt verstuurd ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan