JeroenJ
Legacy Member
zakske da bij m'n 2de hands iPod zat. Heb da zelf nooit gebruikt aangezien ik m'n iPod zo in m'n zak steek (scharten kunnen me niet zoveel schelen
)
Die gast had da aangepast zodat ge uw iPod kunt bedienen terwijl hij in het zakske zit, wat normaal niet ging.
Info: http://www.2dehands.be/ipod-zakje-belkin-18790600.html?per=100
Mag dus weg voor 10euro (excl)
Ophalen kan in Gent, afspreken kan in Gent of Kortrijk.
)Die gast had da aangepast zodat ge uw iPod kunt bedienen terwijl hij in het zakske zit, wat normaal niet ging.
Info: http://www.2dehands.be/ipod-zakje-belkin-18790600.html?per=100
Mag dus weg voor 10euro (excl)

Ophalen kan in Gent, afspreken kan in Gent of Kortrijk.