hystrix
Legacy Member
Ik verkooop mijn zwarte ipod video 30GB.
Is nog in zeer goede staat.
Hij is aangekocht op 13/07/'07, dus er is nog garantie op.
Je krijgt er een usb kabel bij.
Richtprijs:150 euro
Doe maar een bod.
foto's:
Foto's uploaden lukt niet. Maar als je echt interesse hebt, dan kan ik ze doormailen.
Is nog in zeer goede staat.
Hij is aangekocht op 13/07/'07, dus er is nog garantie op.
Je krijgt er een usb kabel bij.
Richtprijs:150 euro
Doe maar een bod.
foto's:
Foto's uploaden lukt niet. Maar als je echt interesse hebt, dan kan ik ze doormailen.
. Kan via apple zelf, die sturen UPS op en binnen de week heb je je toestel terug 