Hekje#
Legacy Member
Ik verkoop dit toestel.
Let op:
Dit toestel is kapot. Meegewassen !!!
Hij start en toe nog eens vanzelf op maar dan geeft hij een error code.
Er staan ook her en der wa blutsen in vanwege het kletteren in de wastrommel.
Iemand die hier iets mee kan doen ? Ik weet ook nie wa ervoor vragen dusja.
Verzenden kan in een gewatteerde eveneloppe en kost 3 euro .
Zo ene:
http://www.mechling.com/products/mp3/graphics/ipod30gb.jpeg
Cheers
Let op:
Dit toestel is kapot. Meegewassen !!!
Hij start en toe nog eens vanzelf op maar dan geeft hij een error code.
Er staan ook her en der wa blutsen in vanwege het kletteren in de wastrommel.
Iemand die hier iets mee kan doen ? Ik weet ook nie wa ervoor vragen dusja.
Verzenden kan in een gewatteerde eveneloppe en kost 3 euro .
Zo ene:
http://www.mechling.com/products/mp3/graphics/ipod30gb.jpeg
Cheers

