Archief - iPod Video (30GB) -> kapot!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cervantes

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijne iPod video, scherm is wel kapot, er komt nog altijd muziek uit, en ik gebruik dat nu eerder als draagbare hdd, want die heeft geen stroom nodig, alleen USB (handig voor laptop). Scherm is gebarsten, door in broekzak te steken tijdens brommerke rijden :( Voor de rest is der niks aan, maar het kost mij té veel voor dat scherm alleen te laten maken, dan spaar ik liever ineens voor nen iPod Touch (waarvoor ik nog paar euro te kort voor kom, daarom doe ik deze ook weg.) Als ge het wilt gebruiken voor film op te zien, bent ge er niks mee, voor gwn geluid te luisteren, kunt ge het nog gebruiken, of eerder voor draagbare HDD. Oortjes zitten er nietmeer bij, zijn ooit tussen wiel van fiets terrecht gekomen (ja, ik ben een kluns, alles gaat kapot bij mij :help:!) Kabeltje is er bij + doos en zelfs nog de factuur geloof ik. (die is al wel 2jaar oud!) Hij moet niet perse weg, maar mss maak ik iemand gelukkiger met een draagbare HDD van 30GB voor een prijsje, dan dat ik rond loop met een kapotte iPod Video :p

foto's:
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00813.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00814.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00815.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00816.JPG

Geen bod van 1€, belachelijk, maar alles VANAF 2 cijfers aanvaard ik.

Mvg, Cervantes

Ruben182

Legacy Member
Wil wel €10 geven.
Voor de rest zit alles er nog bij? (buiten de oortjes)

Cervantes

Legacy Member
idd, dockstation nooit erbij gezeten. 25€ genoteerd. vrijdagavond (morgen) word het afgesloten. indien nog "veel" biedingen erbij gekomen zijn, zal het zaterdag avond worden.

Cervantes

Legacy Member
alles behalve de oortje's, dus de kabel + doos + cd + alles.

bij de nieuwe iPod Video's kreeg men blijkbaar ook een hoesje bij, zo een stoffe zakje voor hem in te steken, maar mijne is toen die net uitkwam, dus stak dat nog niet bij. dus geen hoesje (stak er nooit bij!) en oortjes zijn stuk door mijne fiets. (de rest steekt er dus ALLEMAAL BIJ) (zelfs de stickers van apple :p)

Cervantes

Legacy Member
30€ genoteerd, 50€ is meeneemprijs, kunde direct afhalen. (of eventueel verzenden)

crashbe

Legacy Member
ik bied 50€ , dus de meeneemprijs
Kun je me uw adresgegevens sturen , mss kan ik straks nog naar kontich ;)

Ruben182

Legacy Member
Dit vind ik dus zo erg eh..
ik ben al vanaf het begin bij de thread en dan plaatsen ze erna de meeneemprijs en heeft iemand anders hem nog..
Mja veel plezier ermee dan maar.

edit: Dit heb ik in de regels gevonden:
* Een meeneemprijs moet er van in het begin instaan, nadien wordt deze niet meer toegelaten , een gerechtigde negatieve itrader kan dus het gevolg zijn.
https://www.beyondgaming.be/forums

Cervantes

Legacy Member
Ruben182, sorry mate, wist ik niet dat zoiets ook in de regels stond. Maar als CrashBe hem niet wilt, is hem ZOWIEZO voor u! Maar met CrashBe kan ik ook sneller afspreken, Mortsel ligt 2dorpen verder, en Paal/Beringen heb ik nog nooit van gehoord? ;(

ikbendom.com

Legacy Member
Cervantes zei:
Ruben182, sorry mate, wist ik niet dat zoiets ook in de regels stond. Maar als CrashBe hem niet wilt, is hem ZOWIEZO voor u! Maar met CrashBe kan ik ook sneller afspreken, Mortsel ligt 2dorpen verder, en Paal/Beringen heb ik nog nooit van gehoord? ;(

das in limburg bij leopoldsburg

Ruben182

Legacy Member
zelfs dichter bij diest dan leopoldsburg.. :)
Mrjah zal dus niet gaan eh..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan