Cervantes
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijne iPod video, scherm is wel kapot, er komt nog altijd muziek uit, en ik gebruik dat nu eerder als draagbare hdd, want die heeft geen stroom nodig, alleen USB (handig voor laptop). Scherm is gebarsten, door in broekzak te steken tijdens brommerke rijden
Voor de rest is der niks aan, maar het kost mij té veel voor dat scherm alleen te laten maken, dan spaar ik liever ineens voor nen iPod Touch (waarvoor ik nog paar euro te kort voor kom, daarom doe ik deze ook weg.) Als ge het wilt gebruiken voor film op te zien, bent ge er niks mee, voor gwn geluid te luisteren, kunt ge het nog gebruiken, of eerder voor draagbare HDD. Oortjes zitten er nietmeer bij, zijn ooit tussen wiel van fiets terrecht gekomen (ja, ik ben een kluns, alles gaat kapot bij mij
!) Kabeltje is er bij + doos en zelfs nog de factuur geloof ik. (die is al wel 2jaar oud!) Hij moet niet perse weg, maar mss maak ik iemand gelukkiger met een draagbare HDD van 30GB voor een prijsje, dan dat ik rond loop met een kapotte iPod Video 
foto's:
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00813.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00814.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00815.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00816.JPG
Geen bod van 1€, belachelijk, maar alles VANAF 2 cijfers aanvaard ik.
Mvg, Cervantes
Ik verkoop mijne iPod video, scherm is wel kapot, er komt nog altijd muziek uit, en ik gebruik dat nu eerder als draagbare hdd, want die heeft geen stroom nodig, alleen USB (handig voor laptop). Scherm is gebarsten, door in broekzak te steken tijdens brommerke rijden
Voor de rest is der niks aan, maar het kost mij té veel voor dat scherm alleen te laten maken, dan spaar ik liever ineens voor nen iPod Touch (waarvoor ik nog paar euro te kort voor kom, daarom doe ik deze ook weg.) Als ge het wilt gebruiken voor film op te zien, bent ge er niks mee, voor gwn geluid te luisteren, kunt ge het nog gebruiken, of eerder voor draagbare HDD. Oortjes zitten er nietmeer bij, zijn ooit tussen wiel van fiets terrecht gekomen (ja, ik ben een kluns, alles gaat kapot bij mij
!) Kabeltje is er bij + doos en zelfs nog de factuur geloof ik. (die is al wel 2jaar oud!) Hij moet niet perse weg, maar mss maak ik iemand gelukkiger met een draagbare HDD van 30GB voor een prijsje, dan dat ik rond loop met een kapotte iPod Video 
foto's:
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00813.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00814.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00815.JPG
http://users.pandora.be/2schaeferson/Cervantes/IPOD/DSC00816.JPG
Geen bod van 1€, belachelijk, maar alles VANAF 2 cijfers aanvaard ik.
Mvg, Cervantes

