nieldeckx
Legacy Member
Ik heb deze gewonnen, maar heb hem niet nodig. Hij is net aangekomen met de post, en heb de zegel en stickers er nog niet af gedaan zodat je kan zien dat hij ongebruikt is.
Ik heb er ook een beschermhoes van the simpsons bij gewonnen, die krijg je er gewoon bij. Deze is echter nog niet aangekomen bij mij thuis.
Bijna overal zie je deze voor €190, dus ik vraag er nog €170 voor. Hij is gloednieuw en het is een apple-product, dus garantie bij apple. Ik heb de papieren die erbij zaten ook bijgehouden, deze zouden ook nodig zijn voor de garantie. Die papieren krijg je uiteraard ook mee.
Afhalen kan te Turnhout of te Wilrijk.
Ik heb er ook een beschermhoes van the simpsons bij gewonnen, die krijg je er gewoon bij. Deze is echter nog niet aangekomen bij mij thuis.
Bijna overal zie je deze voor €190, dus ik vraag er nog €170 voor. Hij is gloednieuw en het is een apple-product, dus garantie bij apple. Ik heb de papieren die erbij zaten ook bijgehouden, deze zouden ook nodig zijn voor de garantie. Die papieren krijg je uiteraard ook mee.
Afhalen kan te Turnhout of te Wilrijk.
