Archief - Ipod Touch 8 gig laatste generatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dreps

Legacy Member
hellow,

na laatste mislukte transactie dan toch maar opnieuw.

Ipod Touch 8gig laatste generatie
komt met niet-apple oortjes en kabeltje, softcover om krasjes op de achterkant te vermijden. Zo goed als geen krasjes op scherm.

had er graag nog 150 voor gehad dus

meeneem: 150
minimum: 120

magatsu

Legacy Member
IPod touch 8gb is er aan de 3g enkel firmware update. De 32gb en 64gb hebben hardware update, dud je koopt gewoon de 2g met 3.1 firmware in plaats van 3.0
Sorry vond dit nuttige info...

FFMR

Legacy Member
magatsu zei:
IPod touch 8gb is er aan de 3g enkel firmware update. De 32gb en 64gb hebben hardware update, dud je koopt gewoon de 2g met 3.1 firmware in plaats van 3.0
Sorry vond dit nuttige info...

rofl. Er staat 'laatste generatie' dus wat zit je te zagen? Bovendien laat je toevallig de nuttige informatie weg dat die firmware geld kost.

magatsu

Legacy Member
Die firmware kost maar 3.99€ en de 3.1 is slechter als de 3.0... Dusja ;d

maar twas niet bedoelt om u af te breken... Dus sorry dan

dreps

Legacy Member
how menskes kwil gewoon zeggen dat dat het model is met wifi, bokskes geïntegreerd enzo

liefst serieuze biedingen!!

dreps

Legacy Member
garantie is er denk ik nog via serienummer maar ben niet zeker en leeftijd is 1jaartje hoogstens

dreps

Legacy Member
ik doe er nog een Pure-Fi Anywhere bij voor de snelle beslissers
totaal is dan 220 meeneem

dreps

Legacy Member
er is garantie via serienummer nog wnt het toestel is 1jaar oud

dreps

Legacy Member
eigelijk toch wel! Heb al meermaals vernomen dat het mogelijk is om via de site garantie te checken en dan bij defekt (wat zelden gebeurt) kun je hem opsturen.

Pharia

Legacy Member
dreps zei:
eigelijk toch wel! Heb al meermaals vernomen dat het mogelijk is om via de site garantie te checken en dan bij defekt (wat zelden gebeurt) kun je hem opsturen.

Klopt. Is natuurlijk wel de gebruikelijke 12-maanden garantie in plaats van de Belgische norm (2 jaar voor elektronica) als je geen factuur hebt.

Bratisda, precies goed bezig om naam te maken op dit forum? In negatieve zin weliswaar. Ik denk dat niemand iets heeft aan uw kleutermentaliteit op dit forum. Sorry voor off-topic, threadstarter.

Succes met de verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan