Archief - iPod Touch 8 GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ArkantoS.NET

Legacy Member
Mag weg wegens aanschaf iPhone :)

8 GB, is ondertussen bijna een jaartje oud. Hij wordt geleverd met alle originele accessoires die nog nooit gebruikt zijn (zitten m.a.w. nog steeds in de plastiekjes!), en logischerwijs dan ook in originele verpakking.

Er ligt hier nog ergens een Griffin beschermcase, en er zit ook een praktisch onzichtbare screenprotector op: de iPod Touch is dus aan de voorkant in perfecte staat.

Aan de achterkant, de onvermijdelijke gebruikssporen. Maar geen krassen e.d.

Kan verstuurd (+ 7 EUR), afgehaald of evt. geleverd (+ vergoeding voor de naft) worden.

Graag had ik er nog minstens 110 EUR voor gehad.

Vragen? Stel ze gerust!

ArkantoS.NET

Legacy Member
kzal het niet noteren, (anders ben ik verplicht van te verkopen ;) ), maar ik zal het wel in gedachten houden :)

nasredinho

Legacy Member
hello................

:D

hier ben ik weer :p

welke generatie is het?

ArkantoS.NET

Legacy Member
Dat is idd met Taxipost Secur. (is normaal 6,70 EUR, zie ik op de site ;) ).

Maak er 85 excl. van en ik noteer het ;)

ArkantoS.NET

Legacy Member
bij deze genoteerd!

Ik sluit dinsdagavond 21h af, kan sowieso pas woensdag naar de Post gaan ;)

tenzij iemand meeneemprijs, laat ons zeggen 130 eur excl., biedt.

rafvg

Legacy Member
nog een vraagje, welke firmware staat er op? En staan er extra apps op?

BeGood

Legacy Member
Is dat echt veilig zo opsturen met die taxipost, hoe leveren ze dat eigenlijk?
Heb ook wel interesse, alleen jammer dat hij "al" een jaartje oud is, heb je em veel gebruikt? :-)
"wacht op foto's"

ArkantoS.NET

Legacy Member
voorkant:
http://img338.imageshack.us/img338/6230/foto1hq.jpg

achterkant:
http://img2.imageshack.us/img2/5371/fotovq.jpg

ik had hem eigenlijk gewoon gekocht om in de auto naar te luisteren ;) (zat in zo'n houdertje, en is makkelijker te bedienen dan een gewone ipod).

Er staan momenteel extra apps op, maar ik zou hem sowieso volledig restoren zodanig dat je hem krijgt zoals in de winkel (en al mijn gegevens: agenda's, contactpersonen, enz... staan daar dan niet op ;) ).

Indien de koper dat wil, wil ik ook ervoor zorgen dat de firmware jailbroken is. Je kunt dat natuurlijk zelf doen, of helemaal niet doen. Maar dat spreken we dan wel af ;) .

Met Taxipost heb ik zelf nog nooit problemen gehad. Maar goed, bij ons is er altijd iemand thuis, dus als ik pakjes krijg belt de postbode altijd aan en nemen we dat in ontvangst. Als je niet thuis bent, krijg je (denk ik) en briefje en kan je dan in het postkantoor afhalen wanneer het je beste past. Wil je liever afhalen, of via Kiala, dan gaat dat ook hoor!

ArkantoS.NET

Legacy Member
indien excl., genoteerd :)

garantie... zou moeten 2 jaar zijn dacht ik, maar Apple's kennende doen ze daar soms moeilijk over heb ik vernomen (heb dat zelf nog niet nodig gehad). Een factuur heb ik echter niet meer, sorry, maar ik geloof dat dat via het serienummer gaat dat op de iPod zelf staat.

Rorschach

Legacy Member
Indien geen factuurtje erbij ga ik mijn bod intrekken. Is voor mij altijd essentieel.
Succes nog met de verkoop!

ArkantoS.NET

Legacy Member
ja, idd (zie ook laatste post vorige pagina, maar we hebben blijkbaar op hetzelfde moment gepost ;) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan