ArkantoS.NET
Legacy Member
Mag weg wegens aanschaf iPhone 
8 GB, is ondertussen bijna een jaartje oud. Hij wordt geleverd met alle originele accessoires die nog nooit gebruikt zijn (zitten m.a.w. nog steeds in de plastiekjes!), en logischerwijs dan ook in originele verpakking.
Er ligt hier nog ergens een Griffin beschermcase, en er zit ook een praktisch onzichtbare screenprotector op: de iPod Touch is dus aan de voorkant in perfecte staat.
Aan de achterkant, de onvermijdelijke gebruikssporen. Maar geen krassen e.d.
Kan verstuurd (+ 7 EUR), afgehaald of evt. geleverd (+ vergoeding voor de naft) worden.
Graag had ik er nog minstens 110 EUR voor gehad.
Vragen? Stel ze gerust!

8 GB, is ondertussen bijna een jaartje oud. Hij wordt geleverd met alle originele accessoires die nog nooit gebruikt zijn (zitten m.a.w. nog steeds in de plastiekjes!), en logischerwijs dan ook in originele verpakking.
Er ligt hier nog ergens een Griffin beschermcase, en er zit ook een praktisch onzichtbare screenprotector op: de iPod Touch is dus aan de voorkant in perfecte staat.
Aan de achterkant, de onvermijdelijke gebruikssporen. Maar geen krassen e.d.
Kan verstuurd (+ 7 EUR), afgehaald of evt. geleverd (+ vergoeding voor de naft) worden.
Graag had ik er nog minstens 110 EUR voor gehad.
Vragen? Stel ze gerust!
), maar ik zal het wel in gedachten houden 
