Archief - iPod Touch 8 GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ArkantoS.NET

Legacy Member
Te koop, maar hoeft niet per sé weg... de enige reden waarom ik hem verkoop is omdat Nike+ niet met een iPod Touch werkt :(

Meer info:
http://www.apple.com/benl/ipodtouch/

Het is de 8 GB versie.

Niks van krassen aan de scherm kant (is vrijwel onbekrasbaar als je het mij vraagt), langs de achterkant zijn er wel gebruikssporen weliswaar. Maar dat is al zo vanaf dat je de iPod nog maar de eerste keer vast hebt (is bij elke iPod zo).

Reden van verkoop is dus ter vervanging van een iPod nano + Nike+ :).

Al bij al heb ik mijn nieuwe kosten geraamd op zo'n 220 eur, dus voor lager dan dit gaat hij gewoon niet weg.

Foto's op aanvraag, meer info nodig? Vraag maar raak ;).

Het kan opgestuurd worden (kosten koper), afgehaald en eventueel geleverd worden.

Happy bidding :)

yamato-

Legacy Member
Interesse in ruil met een ipod nano 4 gig 3rd gen met logitech audiostation express en alles wat er normaal bij zit? (evt met opleg van mijn kant)
alles in nieuwstaat overigens

ArkantoS.NET

Legacy Member
@ yamato-: ja hoor :) maar enkel in de iPod nano dan... dat audiostation heb ik niet echt nodig. + rond de 100 opleg van jouw kant? (220 voor de Touch - 100 dat de nano zeker nog waard is, en om het rond te maken, 100 ;) )

@ Spector: zie post, 220 eur ;)

mythe

Legacy Member
Tip: ruim met een iRiver, Cowon, desnoods Creative. Maar die zijn beter :).

Spector

Legacy Member
heb ook nog een ipod nano hier...zware gebruikssporten maar is leverbaar met een Emporio Armani hoesje. Kgebruik hem nog altijd is perfect in orden enkel de sporen op de achterkant. Ik wil ook ruimen + opleg.

ArkantoS.NET

Legacy Member
@ Spector: welke nano (aangezien er al 3 generaties zijn ;) ) + opslagcapaciteit? + foto's van de zware gebruikssporen... (emporio hoesje hoef ik niet...)

(voorlopig gaat m'n voorkeur dan wel naar yamato- wegens nieuwstaat :) )

Spector

Legacy Member
het is de eerste generatie, het is de 4gig versie en met zware gebruikerssporen bedoel ik dus krassen en zo'n paar blutjes in de acherkant verder langs de voorkant niets te bespeuren.

ArkantoS.NET

Legacy Member
niet meteen... ik hou het wel in gedachten :) maar bij voorkeur toch een 3e gen. :)

Svenno

Legacy Member
Spector zei:
het is de eerste generatie, het is de 4gig versie en met zware gebruikerssporen bedoel ik dus krassen en zo'n paar blutjes in de acherkant verder langs de voorkant niets te bespeuren.

Heb wel interesse, hoeveel wil je er nog voor? Als de TS iig geen interesse heeft :)

ArkantoS.NET

Legacy Member
Svenno zei:
Heb wel interesse, hoeveel wil je er nog voor? Als de TS iig geen interesse heeft :)
ga je gang ;) maar bij voorkeur via een ander thread dan, kwestie van het hier wat schoon te houden ;)
dank :)

_ns_

Legacy Member
Intresse in een Qtek 9000? Met een beetje opleg van uw kant weliswaar.

ArkantoS.NET

Legacy Member
neen bedankt, iPod nano is het enige waar ik interesse in heb :)

anthony8400

Legacy Member
Ook geen interesse in een Sony NW-A806?

Het is even groot als een nano, 4 gig.
Ik doe hem weg omdat deze niet werkt met mac, en heb geen windows-based pc meer.
Ik wil gerust opleggen.

ArkantoS.NET

Legacy Member
bedankt om het meteen al te melden :)
Ik werk ook met Mac ;) (en terecht)

maar sowieso wil ik een iPod (liefst van al nano)

anthony8400

Legacy Member
Niet erg :-)

Had ook een nano, wou de nieuwe kopen maar had dan die Sony gekocht.
Prachtig stuk, maar toen een MB gekocht en nu zittek daar :p
En heb niet veel zin om Windows in bootcamp te installeren, en nog eens al die muziek over te zetten juist voor dat :-)

EDIT:

Als jij dat natuurlijk wel ziet zitten, dan lukt het wel :-) Want ben wel redelijk geïnteresseerd in ne touch :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan