bertpriem
Legacy Member
@mr YuYu: Deze iPod is aangekocht in Carrefour. In principe kunt u hem in elke carrefour in belgie binnenleveren moest er iets aan mankeren en via het serienummer kunt u waarschijnlijk via apple.be de garantie ook gebruiken.
@sorasan : Het gaat hier over de derde generatie en de reden waarom ik hem wegdoe is dat ik deze niet kan aansluiten op mijn autoradio.Indien u mijn itrader wat beter zou bekijken, zult u zien dat al de pakketjes die ik reeds heb opgestuurd, in goede staat zijn opgestuurd en snel. U mag gerust aan de kopers vragen hoe zij hun pakketje hebben aangekregen.
@sorasan : Het gaat hier over de derde generatie en de reden waarom ik hem wegdoe is dat ik deze niet kan aansluiten op mijn autoradio.Indien u mijn itrader wat beter zou bekijken, zult u zien dat al de pakketjes die ik reeds heb opgestuurd, in goede staat zijn opgestuurd en snel. U mag gerust aan de kopers vragen hoe zij hun pakketje hebben aangekregen.



