Archief - Ipod Touch 32 gb met garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bertpriem

Legacy Member
@mr YuYu: Deze iPod is aangekocht in Carrefour. In principe kunt u hem in elke carrefour in belgie binnenleveren moest er iets aan mankeren en via het serienummer kunt u waarschijnlijk via apple.be de garantie ook gebruiken.


@sorasan : Het gaat hier over de derde generatie en de reden waarom ik hem wegdoe is dat ik deze niet kan aansluiten op mijn autoradio.Indien u mijn itrader wat beter zou bekijken, zult u zien dat al de pakketjes die ik reeds heb opgestuurd, in goede staat zijn opgestuurd en snel. U mag gerust aan de kopers vragen hoe zij hun pakketje hebben aangekregen.

Sorasan

Legacy Member
bertpriem zei:
@mr YuYu: Deze iPod is aangekocht in Carrefour. In principe kunt u hem in elke carrefour in belgie binnenleveren moest er iets aan mankeren en via het serienummer kunt u waarschijnlijk via apple.be de garantie ook gebruiken.


@sorasan : Het gaat hier over de derde generatie en de reden waarom ik hem wegdoe is dat ik deze niet kan aansluiten op mijn autoradio.Indien u mijn itrader wat beter zou bekijken, zult u zien dat al de pakketjes die ik reeds heb opgestuurd, in goede staat zijn opgestuurd en snel. U mag gerust aan de kopers vragen hoe zij hun pakketje hebben aangekregen.

How how ik wil niet aanvallend doen ofzo hé :p
Ik ben kritisch en correct, mijn excuses hiervoor :)
Ik bied alvast de minimum prijs van 180 euro excl. Aan de foto's te zien is de achterkant ook nog krasloos? en euh hoeveel kost de verzendkosten? :p
@ Bertpriem ik denk dat Leopold bedoelt dat Barbeet goed gek is en niet jij?

bertpriem

Legacy Member
@Leopold1964 : met opleg van mijn kant wss. Want zo gek zal Barbeet ook niet zijn.

@Sorasan : Allereerst mijn excuses dat ik aanvallend bij u overkom. Dit was niet de bedoeling. De verzendkosten bedragen vier euro via Kiala. Met de Post zal het iets meer zijn waarschijnlijk. Indien u zeker wil zijn dat het pakketje goed aankomt, kunt u misschien het beste Taxipost secure nemen. Bod genoteerd. Het pakketje zal goed ingepakt worden.

Tiim

Legacy Member
Leopold1964 zei:
die ipod vanjou heeft 280 euro gekost, hij wilt ruilen tegen een iPhone 3GS 16GB ( 580 euro ) + nog opleg!

Barbeet wil hem ruilen tegen zijn ipod + opleg van bert ;)

Sorasan

Legacy Member
bertpriem zei:
@Leopold1964 : met opleg van mijn kant wss. Want zo gek zal Barbeet ook niet zijn.

@Sorasan : Allereerst mijn excuses dat ik aanvallend bij u overkom. Dit was niet de bedoeling. De verzendkosten bedragen vier euro via Kiala. Met de Post zal het iets meer zijn waarschijnlijk. Indien u zeker wil zijn dat het pakketje goed aankomt, kunt u misschien het beste Taxipost secure nemen. Bod genoteerd. Het pakketje zal goed ingepakt worden.

indien de achterkant nog in krasloze staat bevindt ben ik ook wel geneigd de meeneemprijs te bieden.
wat is taxipost secure eigenlijk? :unsure:
*edit*
gelezen en waar ik woon zou ik best opteren op die taxipost secure :p
toestel zelf is toch in perfecte staat? geen defecten ofzo hoop ik? :)

Sorasan

Legacy Member
dus als ik het goed berekend heb is het meeneemprijs 199 + €6.70 of weegt het meer dan 2 kg?
heb je toevallig dan ook oortjes (indien die er niet bijsteken) en een bescherm folie te koop? dan hoef ik daar niet speciaal voor te gaan zoeken :p
*edit*
een lader zit er toch standaard bij hoop ik? :unsure:

bertpriem

Legacy Member
@Sorasan : Het pakket zal zeker niet meer dan 2 kg wegen. . Spijtig genoeg steekt er standaard geen lader bij, maar wel de oortjes en het kabeltje waarmee je je ipod ook kan opladen via de computer. Ik kan je wel een beschermfolie meegeven, maar deze is eigenlijk speciaal bedoeld voor de iphone. Deze krijg je er gratis bij.

Sorasan

Legacy Member
bertpriem zei:
@Sorasan : Het pakket zal zeker niet meer dan 2 kg wegen. . Spijtig genoeg steekt er standaard geen lader bij, maar wel de oortjes en het kabeltje waarmee je je ipod ook kan opladen via de computer. Ik kan je wel een beschermfolie meegeven, maar deze is eigenlijk speciaal bedoeld voor de iphone. Deze krijg je er gratis bij.

En die folie past gewoon op die van een ipod?
if so dan bied ik 206 incl (afgerond) indien ge akkoord gaat ga ik het geld van men spaarrekening terug op men lopende rekening zetten en (normaal gezien) morgen storten op uw rekening nr (pm me die wel nog ff dan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan