Guardian-X-
Legacy Member
Hey
Wegens aankoop proporta skin paar maand geleden voor mijn touch heb ik 2 silicone skins over van belkin.
Het is een zwarte en 1 half transparante. De transparante is nooit gebruikt geweest en heeft dus altijd in de verpakking blijven zitten. De zwarte is gebruikt maar is in nieuwstaat.
Alsook is er een screenprotector bij die ik nooit gebruikt heb.
Bieden kan vanaf €5 excl verzending.
Verzenden zal via pakketpost zijn ( €5.70 denk ik ? of is dat alweer verhoogd?
) Ik kan ook de skins verzenden zonder het doosje voor de kosten wat te drukken maar dan heb je vanzelfsprekend geen verpakking. Verzenden gebeurt zoals gewoonlijk op eigen risico.
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin1.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin2.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin3.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin4.jpg
Afhalen kan te Eke ( 9810 )
Wegens aankoop proporta skin paar maand geleden voor mijn touch heb ik 2 silicone skins over van belkin.
Het is een zwarte en 1 half transparante. De transparante is nooit gebruikt geweest en heeft dus altijd in de verpakking blijven zitten. De zwarte is gebruikt maar is in nieuwstaat.
Alsook is er een screenprotector bij die ik nooit gebruikt heb.
Bieden kan vanaf €5 excl verzending.
Verzenden zal via pakketpost zijn ( €5.70 denk ik ? of is dat alweer verhoogd?
) Ik kan ook de skins verzenden zonder het doosje voor de kosten wat te drukken maar dan heb je vanzelfsprekend geen verpakking. Verzenden gebeurt zoals gewoonlijk op eigen risico. http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin1.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin2.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin3.jpg
http://www.guardian-x.be/fotos/skin/skin4.jpg
Afhalen kan te Eke ( 9810 )
