Bouver
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn iPod Touch 2g 16GB wegens het aanschaffen van een iPhone.
Het toestel is altijd met zorg behandeld geweest. Aangekocht op 30/01/09.
Foto's:
Minimum: €150
Meneem: €200
Verzending kan op de kosten van de koper. Afhalen is ook een mogelijkheid.
Edit: Staat ook op kapaza & 2dehands.
Het toestel is altijd met zorg behandeld geweest. Aangekocht op 30/01/09.
Foto's:
Minimum: €150
Meneem: €200
Verzending kan op de kosten van de koper. Afhalen is ook een mogelijkheid.
Edit: Staat ook op kapaza & 2dehands.
