Archief - ipod touch 1th gen 8gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

venzy

Legacy Member
Verkoop men ipod touch 1th gen 8gb gebruik hem niet meer.
ongeveer 2 jaar oud, nooit in een hoesje gezeten dus heeft wel de nodige krassen op de achterkant :). scherm is er 1 kras links bovenaan maar je ziet het amper. geen garantie dus en word opgestuurd, alleen de ipod en de usb kabel doos heb ik niet meer oortjes wel nog maar zijn van men phone doe ik niet weg.

minimum 50€

meeneem 75€

verzendingkost voor u

ik behoud met het recht ....


foto's:

http://i45.tinypic.com/s6kgia.jpg
http://i48.tinypic.com/30cumip.jpg
http://i50.tinypic.com/n2lqq1.jpg

wil snel afronde als er interesse is natuurlijk :)


mvg Venz

venzy

Legacy Member
genoteerd kga nog ffkes laten openstaan tot vanavond en dan bekijk ik het ik laat nog iets weten

Hunterken

Legacy Member
hoe lang gaat de batterij nog ongeveer mee..?

hij werkt toch nog he? kan je foto's van de touch in actie posten?

venzy

Legacy Member
geen probleem zal een filmke maken :)

Batterij gaat nog mee zoals in het begin 5 uur muziek ong 2 uur als je constant film bekijkt

WTFMAN

Legacy Member
Dan bied ik 50incl. want Hunterken zijn bod is onder voorbehoud = Niet bevestigd , ik bied dus 50incl. ( zonder voorbehoud )

Hunterken

Legacy Member
maar mijn is al wel genoteerd..

dus ik heb recht op 50 incl, bij deze ook niet meer onder voorbehoud dan

WTFMAN

Legacy Member
lol uwe was onder voorbehoud ... ofwel bied je dadelijk ofwel bied je niet ... Dan kan iedereen een bod onder voorbehoud doen aan 75euro en dan toch afhaken ...

Uwe bod was niet zeker , terwijl die van mij dadelijk zeker was ... Maarja soit ... I'm out dan :)

venzy

Legacy Member
ipod gaat naar WTFMAN dan indien er geen hoger bod gegeven is voor 19.30

Hunterken

Legacy Member
venzy zei:
ipod gaat naar WTFMAN dan indien er geen hoger bod gegeven is voor 19.30

wa ne zeveraar bent gij toch.. eerst zeggen voor mij en dan na z'n reactie zeggen dat 't voor hem is

'k moet 'm al niet meer hebben

Cyaankali

Legacy Member
Beste members,

Een bod onder voorbehoud is niet van toepassing en kan dus ook zoals gezegd niet bevestigd worden.

Los van dit alles heeft hey69 op dit moment het hoogste bod.

venzy

Legacy Member
uiteindelijk was em voor wtfman u stond onder voorbehoud ma bon als ge daarvoor zo moet uitvliegen ge kunt da ook normaal zeggen eh 0.o

Hunterken

Legacy Member
venzy zei:
uiteindelijk was em voor wtfman u stond onder voorbehoud ma bon als ge daarvoor zo moet uitvliegen ge kunt da ook normaal zeggen eh 0.o

'k zal het uitroepteken weghalen ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan