Archief - Ipod Touch 16GB 2nd Gen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

woony

Legacy Member
Ipod Touch 16GB 2nd Gen
+ datakabel

Geen idee hoe oud hij is, er is geen factuur meer. Dus mss garantie op serial maar dat betwijfel ik.

Minimum: €100
Meeneemprijs: €150

Alles excl houden aub.
Verzending met post: €6
Kiala: €4
op eigen risico in bubbelenveloppe: €2
Afhalen kan in Oostende.

omghaxxor!

Legacy Member
Zou je wat foto's kunnen maken van voor- en achterkant?

omghaxxor!

Legacy Member
Thanks, mss wel geïnteresseerd indien zeer goeie staat.

woony

Legacy Member
omghaxxor! zei:
Thanks, mss wel geïnteresseerd indien zeer goeie staat.

Is uiteraard in gebruikte staat. €100 is dan ook een koopje.
maar wacht op de foto's en oordeel zelf :)

omghaxxor!

Legacy Member
Ja dat is begrijpelijk, maar wacht zal indd wel wachten op foto's en dan zie ik wel.
100€ is inderdaad niet slecht: )

hey69

Legacy Member
wa ist verschil met die ipod touch generaties? zijn we nu bij de Derde?

omghaxxor!

Legacy Member
Nieuwste generatie van touch is 3e generatie(denk ik toch).
Deze heeft een langere batterijduur heb ik gelezen, voor de rest niet veel verschillen gevonden..

woony

Legacy Member
foto's zullen voor morgen zijn... platte batterij...
ja mss batterij wat langer, verder ook geen idee wat ze daar aan kunnen veranderen :-). Die dingen doen wat ze moeten kunnen :-) is gewoon zeer overbodig geworden met iphone en BB van vriendin.

metool

Legacy Member
100euro bod onder voorbehoud (als de foto's mij aanstaan en je niet pas binnen 2weken ofzo afsluit, heb namelijk snel een mp3 nodig..)

woony

Legacy Member
metool zei:
100euro bod onder voorbehoud (als de foto's mij aanstaan en je niet pas binnen 2weken ofzo afsluit, heb namelijk snel een mp3 nodig..)

Zal afsluiten voor het weekend.
Foto's komen vanavond!

105 v omghaxxor ook genoteerd

woony

Legacy Member
ik probeer het vanavond nog in orde te brengen... nogal druk sorry

omghaxxor!

Legacy Member
Ok, zou gewoon snel willen afhandelen, daarmee, sorry voor de ongeduldige reactie ook.

metool

Legacy Member
omghaxxor! zei:
Ok, zou gewoon snel willen afhandelen, daarmee, sorry voor de ongeduldige reactie ook.

Gelieve anderen nog een kans te geven om over te bieden na dat je de foto's hebt geplaatst, nog steeds grote intresse ook uit deze hoek.

woony

Legacy Member
jah, probleempje met mijn kodak, heb fotootje gemaakt met iphone. Ik kan dit weekend wel HQ fotos trekken. Sorry voor de vertraging maar ja :)

http://www.woony.be/personal/sell/ipod.JPG

er zijn genoeg "gegadigden" dat ik dit niet snel snel moet afronden.
Dit weekend betere foto's ;-) wet van murphy hmzz

omghaxxor!

Legacy Member
De foto's zijn indd wel heel onduidelijk,en achterkant niet gefotografeerd, dus daar zijn we niet veel mee..

omghaxxor!

Legacy Member
Ik trek m'n bod in, duurt me iets te lang, en onduidelijke foto.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan