ElemenTiM
Legacy Member
Ik verkoop m'n iPod Touch van 16 gig.
2 weken oud
reden van verkoop:
Ik heb zo'n ding eigenlijk helemaal niet nodig, mooi toestel met veel opties maar niet echt iets voor mij.
factuur aanwezig
Is dus 2 weken oud, en heb hem 1x gebruikt tot de batterij helemaal leeg was.
Alles zit erbij.
Ik zou er graag nog 350€ voor krijgen, nieuwprijs is 399, deze is als nieuw.
2 weken oud
reden van verkoop:
Ik heb zo'n ding eigenlijk helemaal niet nodig, mooi toestel met veel opties maar niet echt iets voor mij.
factuur aanwezig
Is dus 2 weken oud, en heb hem 1x gebruikt tot de batterij helemaal leeg was.
Alles zit erbij.
Ik zou er graag nog 350€ voor krijgen, nieuwprijs is 399, deze is als nieuw.
.
.
.