Rhen
Legacy Member
hallo allemaal,
ik verkoop men iPod touch. Ik heb hem donderdag in de fnac gekocht maar eigelijk meteen erna al spijt gekregen ervan. veel te groot en log naar mijn smaak. Dus nu verkoop ik hem.
Hij is nog niet geregistreerd bij apple. Er staat enkel wat muziek op maar das makkelijk te verwijderen. Ik heb de originele doos nog aangezien hij maar 4 dagen oud is nu. Hij ziet er nog perfect nieuw uit. het is een 16 gig model.
Deze heeft vorige donderdag 230 euro gekost maar ik ben bereid daar 190 van te maken. Dat is ongeveer de prijs die je betaald voor een 8 gig itouch. Dus je krijgt voor die prijs een volledige nieuwe itouch met dubbele capaciteit.
Af te halen in brugge, gent of blankenberge. je kan hem natuurlijk bekijken en testen enzo. Kheb ook nog de papieren van de verzekering.
Ik ga zoiezo niet onder de 180 en 190 is de meeneemprijs.
happy bidding. vragen stellen mag ook natuurlijk.
ik verkoop men iPod touch. Ik heb hem donderdag in de fnac gekocht maar eigelijk meteen erna al spijt gekregen ervan. veel te groot en log naar mijn smaak. Dus nu verkoop ik hem.
Hij is nog niet geregistreerd bij apple. Er staat enkel wat muziek op maar das makkelijk te verwijderen. Ik heb de originele doos nog aangezien hij maar 4 dagen oud is nu. Hij ziet er nog perfect nieuw uit. het is een 16 gig model.
Deze heeft vorige donderdag 230 euro gekost maar ik ben bereid daar 190 van te maken. Dat is ongeveer de prijs die je betaald voor een 8 gig itouch. Dus je krijgt voor die prijs een volledige nieuwe itouch met dubbele capaciteit.
Af te halen in brugge, gent of blankenberge. je kan hem natuurlijk bekijken en testen enzo. Kheb ook nog de papieren van de verzekering.
Ik ga zoiezo niet onder de 180 en 190 is de meeneemprijs.
happy bidding. vragen stellen mag ook natuurlijk.