Orchidius
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik heb met een wedstrijd een Ipod shuffle gewonnen waar ik eigenlijk niets mee ben. Deze wordt hierbij dus te koop aangeboden.
Het gaat om het nieuwe model, eentje van de derde generatie dus. Het is de zwarte 2gb versie. De verpakking is nog niet opengeweest (seal zit er nog op) en het apparaat staat onder garantie.
Minimum: 35€ excl.
Meeneem: 50€ excl.
Ik heb met een wedstrijd een Ipod shuffle gewonnen waar ik eigenlijk niets mee ben. Deze wordt hierbij dus te koop aangeboden.
Het gaat om het nieuwe model, eentje van de derde generatie dus. Het is de zwarte 2gb versie. De verpakking is nog niet opengeweest (seal zit er nog op) en het apparaat staat onder garantie.
Minimum: 35€ excl.
Meeneem: 50€ excl.

