magatsu
Legacy Member
hoi, ik doe mijn grijze iPod Nano 3de generatie weg.. zeg maar een bod want ik weet niet hoeveel hij nog waard is. het is eentje van 4gb, en is nog in zeer goede staat, enkel een beetje gebruikssporen... indien je de vinyl eraf hebt, de vinyl is ongeveer al 25 dollar...
foto's:
http://i37.tinypic.com/2qxnkgm.jpg
http://i34.tinypic.com/11i02e9.jpg
min: 20 € incl verzending
meeneem: 30€ incl verzending
foto's:
http://i37.tinypic.com/2qxnkgm.jpg
http://i34.tinypic.com/11i02e9.jpg
min: 20 € incl verzending
meeneem: 30€ incl verzending
