gille
Legacy Member
Hoi
ik verkoop dus mijn iPod Nano met een capaciteit van 8gb. Ik heb deze tesamen met een iPod Shuffle gekregen en ik gebruik uitsluitend de shuffle, dus deze is nogal overbodig. Het is er eentje van de voorlaatste generatie (dus niet met een camera). Gebruikssporen zijn miniem; deze via mijn pa zijn werk gekregen dus wss lag die nog ergens op overschot.
Foto vanuit alle hoeken vind je hier: http://i45.tinypic.com/2e6d16t.jpg
Geen idee hoe lang er nog garantie op is. Hij is ook (nog) niet geregistreerd bij Apple. Geen idee of er hier mensen weten hoe dit in elkaar zit
voor zover ik weet verloopt de garantie via het serienummer.
Ik kan vanaf 3 februari verzenden (deze week amandels uithalen + volgende week de maandag & dinsdag een seminarie) dus de veiling loopt tot zondagmiddag.
Afhaling/Levering in Gent is ook mogelijk indien gewenst en niet te ver van mijn kot
Startprijs €70, meeneem €100 lijkt mij deftig?
Edit: eventuele ruilvoorstellen mogen ook aangeboden worden
ik verkoop dus mijn iPod Nano met een capaciteit van 8gb. Ik heb deze tesamen met een iPod Shuffle gekregen en ik gebruik uitsluitend de shuffle, dus deze is nogal overbodig. Het is er eentje van de voorlaatste generatie (dus niet met een camera). Gebruikssporen zijn miniem; deze via mijn pa zijn werk gekregen dus wss lag die nog ergens op overschot.
Foto vanuit alle hoeken vind je hier: http://i45.tinypic.com/2e6d16t.jpg
Geen idee hoe lang er nog garantie op is. Hij is ook (nog) niet geregistreerd bij Apple. Geen idee of er hier mensen weten hoe dit in elkaar zit
voor zover ik weet verloopt de garantie via het serienummer.Ik kan vanaf 3 februari verzenden (deze week amandels uithalen + volgende week de maandag & dinsdag een seminarie) dus de veiling loopt tot zondagmiddag.
Afhaling/Levering in Gent is ook mogelijk indien gewenst en niet te ver van mijn kot

Startprijs €70, meeneem €100 lijkt mij deftig?
Edit: eventuele ruilvoorstellen mogen ook aangeboden worden
make me an offer 
