Sephiroth
Legacy Member
Ik verkoop mijn ipod nano 8gb zwart...
Is ong een jaarke oud, is in perfecte staat na een paar krasjes vanachter op het apple logo en vanvoor op de touchpad (lange nagels xD).
Garantie is wel al verlopen. Alles werkt nog perfect...
Doos en USB kabel zijn erbij, oortjes hou ik voor mezelf vermits ik deze gebruik voor het luisteren naar muziek op mijn laptop.
Foto's:
http://users.telenet.be/FFDream/DSC00185.JPG
http://users.telenet.be/FFDream/DSC00186.JPG
Toestel is af te halen in West-Vlaanderen, in Leffinge (ligt bij oostende en middelkerke)
Kan ook opgezonden worden mits voorafbetaling van de koper
Is ong een jaarke oud, is in perfecte staat na een paar krasjes vanachter op het apple logo en vanvoor op de touchpad (lange nagels xD).
Garantie is wel al verlopen. Alles werkt nog perfect...
Doos en USB kabel zijn erbij, oortjes hou ik voor mezelf vermits ik deze gebruik voor het luisteren naar muziek op mijn laptop.
Foto's:
http://users.telenet.be/FFDream/DSC00185.JPG
http://users.telenet.be/FFDream/DSC00186.JPG
Toestel is af te halen in West-Vlaanderen, in Leffinge (ligt bij oostende en middelkerke)
Kan ook opgezonden worden mits voorafbetaling van de koper

