Juve9le
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn iPod Nano 4 GB
is ongeveer 2 maanden oud; maar ik heb hem amper gebruikt omdat ik kort daarop een 30gb versie heb gekocht
reden verkoop: gebruik hem al een hele tijd niet meer
Nieuwprijs = 190 Euro!
Alleen afhaling (Gent), bieden vanaf €80, per 5 euro
offtopic = report
is ongeveer 2 maanden oud; maar ik heb hem amper gebruikt omdat ik kort daarop een 30gb versie heb gekocht
reden verkoop: gebruik hem al een hele tijd niet meer
Nieuwprijs = 190 Euro!
Alleen afhaling (Gent), bieden vanaf €80, per 5 euro
offtopic = report