Palasam
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn iPod Nano.
Staat is ok. De linkerrand aan het clickwheel is klein beetje beschadigd waardoor de terugspoel knop geen 'klik' geluidje meer maakt maar de knop zelf werkt nog. Achterkant heeft de gebruikelijk krassen van slijtage en mijn naam en gsm-nummer staat erin gegraveerd.
Inclusief kabel voor te connecteren met computer maar zonder oortjes.
Foto's:
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod1.JPG
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod2.JPG
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod3.JPG
Minimumprijs: 30 incl.
Meeneemprijs: 50 incl.
Mvg, Sam.
Staat is ok. De linkerrand aan het clickwheel is klein beetje beschadigd waardoor de terugspoel knop geen 'klik' geluidje meer maakt maar de knop zelf werkt nog. Achterkant heeft de gebruikelijk krassen van slijtage en mijn naam en gsm-nummer staat erin gegraveerd.
Inclusief kabel voor te connecteren met computer maar zonder oortjes.
Foto's:
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod1.JPG
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod2.JPG
http://www.lukdhondt.com/sam/Images/iPod3.JPG
Minimumprijs: 30 incl.
Meeneemprijs: 50 incl.
Mvg, Sam.