Bhoda
Legacy Member
kibo zei:Er is dus duidelijk een verschil met de beweringen van koper en verkoper,de verkoper heeft het mooier voorgesteld dan de werkelijke staat van het toestel.
De koper heeft toch wel een klein risico genomen,omdat hij wist dat er een defect aan het toestel was.
Probeer onderling overeen te komen,hoe dit jullie kunnen afhandelen.
Maar een faire oplossing moet toch wel lukken.
@al de rest
dit is een zaak tussen koper en verkoper.
Ik was perfect op de hoogte dat de batterij snel leeg was, maar de rest werkte perfect volgens hem. In een latere post zegt hij zelf "ik heb een defect toestel met perfecte onderdelen verkocht".
Zelfs de harde schijf werkt niet meer. De iPod wordt herkent in iTunes maar daar krijg ik het bericht dat hij in herstelmodus is en als ik iTunes heb gebruikt om softwarematig te herstellen, dan blijft hij niets geven.
De laadkabel en oortjes en iPod skin die hij in ruil aanbied is een beetje zoals een pleister op een houten been. Is er iemand hier die voor een kapotte iPod Nano met deze accesoires 40 euro veil heeft?
Ik wil bijspringen in alle onkosten van versturing en zelfs als ik 32,5 euro terugkrijg (30 euro voor mij en 2,5 voor de post voor terugzenden iPod), is de zaak afgehandeld (zonder iTrader weliswaar). Dan betaal ik gewoon leergeld voor het goede vertrouwen in mensen (dat hiervoor zo vaak terecht is geweest zoals mijn itrader het beaamt).
Jij bent aan de zet Robbeke.