Archief - Ipod nano 3rd gen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yamato-

Legacy Member
Ik verkoop mijn ipod nano silver 4 gig in volledige nieuwstaat samen met mijn logitech audiostation express.

De ipod is voorzien van:

-logitech audiostation express met afstandsbediening (uitstekende geluidskwaliteit, maakt van je ipod een complete stereo-installatie)
- fm- transmitter voor in de wagen (draadloze connectie met autoradio)
- 2x Vikuity screenprotector
- 2 paar nieuwe ipod oortjes
- hoesje voor de ipod
- ipod usb kabel
- ipod usb verlengkabel

Alles verkeerd in nieuwstaat en is zo goed als nooit gebruikt.

Prijs: 200 euro

yamato-

Legacy Member
Alles samen weg krijgt voorrang en had toch liever iets meer gezien.

wwdj

Legacy Member
fm- transmitter voor in de wagen (draadloze connectie met autoradio) Werkt dit degelijk ?

yamato-

Legacy Member
wwdj zei:
fm- transmitter voor in de wagen (draadloze connectie met autoradio) Werkt dit degelijk ?

Hangt van de regio af, maar bij mij werkt het degelijk. Je stemt de transmitter af op een vrije frequentie en ook je autoradio en je hebt muziek op je autoradio. Werkt zowel op batterij als 12 volt plug.

yamato-

Legacy Member
dacuba zei:
- fm- transmitter voor in de wagen (draadloze connectie met autoradio)

hoeveel daarvoor alleen ?

Wordt niet appart verkocht tenzij ik een koper heb voor de rest.

yamato-

Legacy Member
Hunterken zei:
ipod nano = 149 euro
logitech express = 59 euro

hoeveel wil je er eigl nog uithalen? =s

ipod nano = 149 euro
logitech express = 59 euro
fm transmitter = 30 euro
hoesje= 15 euro

alles samen nieuw dus 253 euro ( en dan houd ik zelfs geen rekening met de extra oorjtes, 2 screenprotectors en de apple usb verlengkabel)

alles is niet te onderscheiden van nieuw
dus meeneemprijs rond de 200

Jonne c.

Legacy Member
kvrees daje u due ipod geen 149 meer zal halen, kost nieuw 149

verkoopte da hoesje apart?
welk hoesje ist?

mythe

Legacy Member
Da bedoeld hij ze denk ik ;).
Stukje waar hij dit aantoont:
alles samen nieuw dus 253 euro ( en dan houd ik zelfs geen rekening met de extra oorjtes, 2 screenprotectors en de apple usb verlengkabel)

Vind da wel duur ze, zo nen iPod, 120 euro en get nen Creative dat beter is :).

yamato-

Legacy Member
up 2/3 !!!!

meeneemprijs nu 180 eurokes

(redelijke ruilvoorstellen zijn ook welkom)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan