j1991
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn ipod verkopen. Is een nano van 8GB, met groene kleur. Zitten 2 beschermhoesjes bij, waarvan er nog eentje heel goed uitziet. Komt met doos & kabeltje maar zonder originele oortjes. Wel met nieuwe van Sennheiser.
Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Zoals op de foto's te zien is de achterkant helemaal bekrast, wat volgens mij onvermijdelijk is. De voorkant ziet er nog heel goed uit, zit een screenprotector op.
Ik weet niet wat die nog waard is eigenlijk, dacht aan een 50€.
Gaat weg wegens aankoop iPhone.
Ik zou graag mijn ipod verkopen. Is een nano van 8GB, met groene kleur. Zitten 2 beschermhoesjes bij, waarvan er nog eentje heel goed uitziet. Komt met doos & kabeltje maar zonder originele oortjes. Wel met nieuwe van Sennheiser.
Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Zoals op de foto's te zien is de achterkant helemaal bekrast, wat volgens mij onvermijdelijk is. De voorkant ziet er nog heel goed uit, zit een screenprotector op.
Ik weet niet wat die nog waard is eigenlijk, dacht aan een 50€.
Gaat weg wegens aankoop iPhone.
