Moonbaby
Legacy Member
ik heb hier een ipod nano (2e generatie) 2GB
het bouwjaar is 2006
kleur: grijs
alles zit nog in het originele doosje.
alleen de oortjes zijn verdwenen.
enkele foto's:
http://i42.tinypic.com/30jmkix.jpg
http://i43.tinypic.com/ohmqo4.jpg
Doe maar een bod.
het bouwjaar is 2006
kleur: grijs
alles zit nog in het originele doosje.
alleen de oortjes zijn verdwenen.
enkele foto's:
http://i42.tinypic.com/30jmkix.jpg
http://i43.tinypic.com/ohmqo4.jpg
Doe maar een bod.