Archief - [iPod] 30 Gig Video black (goede staat)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CP-RB2H

Legacy Member
Hoi

Bij deze verkoop ik mijn iPod 30 gig Video. Hij is nu net een jaartje oud en heeft langst de voorkant geen scharen. Langst de achterkant ziet hij er ook nog fraai uit. Mijn naam + gsm nummer is er wel op gegraveerd, maar dat zal voor geen problemen zorgen. Doos en alles wat er in zit lever ik mee, incl factuur van aankoop op apple.be

Minimumprijs = 100 € excl verzending. Liefst snelle afhandeling!!!
Meeneemprijs = 140 € incl verzending!

enkele foto's:


1
2
3
4

Bedankt!

CP-RB2H

Legacy Member
Nogmaals pm gekregen voor enkele foto's van het scherm in werking. Bij deze:

1
2

EternalSilence

Legacy Member
ik vind wel dat u foto's nogal heel onscherp zijn, en je daardoor geen krassen of putjes kan zien in de beschermende plastiek die over de ipod ligt.

want ik weet uit ondervinding, dat de ipod video een heel zwakke beschermlaag heeft gekregen, waar je met je nagels krassen kunt in maken :x

CP-RB2H

Legacy Member
Duc1n0 zei:
100 excl maar met de vereistje dat jij eerst verzend


mvg

Sorry, maar dat vind ik te riskant.

Doom Dragon zei:
ik vind wel dat u foto's nogal heel onscherp zijn, en je daardoor geen krassen of putjes kan zien in de beschermende plastiek die over de ipod ligt.

want ik weet uit ondervinding, dat de ipod video een heel zwakke beschermlaag heeft gekregen, waar je met je nagels krassen kunt in maken :x

Ik heb mn best gedaan voor de foto's, maar mijn camera wil precies geen beter foto's trekken. Ik kan je verzekeren dat het aantal scharen op de voorkabnt 0 is.... Achterkant heeft er ook enorm weinig last van. Heeft altijd in een beschermhoesje gezeten.

vinteg

Legacy Member
euh als je foto's van dichtbij trekt moet je wel je camera in macromodus zetten he :)

CP-RB2H

Legacy Member
vinteg zei:
euh als je foto's van dichtbij trekt moet je wel je camera in macromodus zetten he :)

das dus chinees voor mij, maar ik zal het eens bekijken in het boekske van menne kodak.

CP-RB2H

Legacy Member
Ok mensen, het is me dan toch gelukt om betere foto's te nemen (waarvoor dank vinteg). Ik zal ze aanpassen in mn mainpost ook.

1
2
3
4

Duc1n0

Legacy Member
chosen1 zei:
ge neemt toch geen product mee uit een winkel om daarna pas te betalen? ge betaalt en daarna moogt ge het hebben:wtf:

Zitten we nu in een winkel fzo ?

HEt is gewoon de lage itrader score . Mja bod vervalt dan :)

CP-RB2H

Legacy Member
Duc1n0 zei:
HEt is gewoon de lage itrader score . Mja bod vervalt dan :)

wtf is dat voor bs, op ebay heb ik na 22 deals 100%. Ik verkoop gewoon weinig via dit forum of andere media. De procedure is altijd betalen en dan opsturen...

@TiZon

Mss is dat binnen enkele jaren wel miljoenen waard :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan