Archief - Iphone te koop.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leendert86

Legacy Member
Ik ga nu dinsdag naar NewYork en ben van plan een paar iphones mee te nemen.

Firmware versie zal waarschijnlijk 1.1.2 zijn met bootloader 4.6.
Dit wil zeggen: kan softwarematig al gekraakt worden en is te gebruiken als iphone touch. Maar om ermee te bellen moet je ofwel een turbo sim kopen (+-50€), of wachten tot de software unlock uit is. (Er zijn geruchten dat dit zeer dichtbij is)

Ik vroeg mij af of er mensen geïnteresseert zouden zijn, richtprijs +- 450€.

NotoriousP

Legacy Member
Zoals in al elke iphone thread gezegd is geweest:

De kostprijs van een US Iphone is 280€ inclusief verzending bij apple.com, waarom zouden mensen 170€ meer betalen voor exact dezelfde gsm alleen waarbij ze nog iemand moeten vertrouwen?

General Lee

Legacy Member
Daarbij komt dan ook nog dat gij niet kunt garanderen dat de firmware 1.1.2 gaat zijn...

MAXXUR

Legacy Member
@ notoriousP, maar zo'n iphone krijgt ge toch niet voor 280 euro opgestuurd naar belgie zonder at&t abbo ? of mis ik hier iets :o

ExOMaNiaC

Legacy Member
MAXXUR zei:
@ notoriousP, maar zo'n iphone krijgt ge toch niet voor 280 euro opgestuurd naar belgie zonder at&t abbo ? of mis ik hier iets :o

tjonge jonge, notoriousP zit er helemaal naast, die wordt van apple uit nog niet eens verzonden als je niet in een land woont waar de iphone al wordt verkocht, zoals hier dus ...

Maar 1.1.2 zal je toch nimmer vinden hoor Leendert86 ;) ... De stock is al lang op.

Mvg

Frado2005

Legacy Member
maja tblijft tzelfde eh. T'is dan €280 met X bedrag voor verzending( 50eur ofzo), dan maakt die gast nog pure winst, want hij betaalt 280 per stuk.. Ahja, de zotten die er voor betale nzullen dit wel doen:)

LinQ

Legacy Member
frado ga jij nu elke iphone thread komen verneuken??
als jij denkt dat je de iphones kan leveren voor 330 euro bestel ik er direct 10 bij jou.
wat vele mensen vergeten is dat je er +-100€ importkosten en btw mag op betalen. dan kom je op 280+50+100=430€ , dus zoveel winst maakt die niet

Frado2005

Legacy Member
als je gepakt wordt hé. Op de luchthaven zelf wordt je imo nie zo rap gepakt. eerder bij de paketten

Groopy

Legacy Member
Dit is nu al de zoveelste thread die ik lees over Iphones en telkens weer zijn er van die onnozelaars die deze om de één of andere reden (slecht geslapen ofzo? ) verneuken.

Sry, ik kon het mij deze keer niet laten. Een weekje vroeger en ik was ook geïnteresseerd. Maar heb nu net een nieuwe gsm. (free up)

Grtz

LinQ

Legacy Member
op de luchthaven?? en je reisje naar de usa kost geen geld ??
je moet rekenen hoeveel JIJ zou kwijt zijn wanneer je een iphone zelf zou bestellen

Frado2005

Legacy Member
jah please, just alsof ge enkel naar ginder gaat voor ne gsm te kopen... foert trek het mij niet niemeer aan:) . Diegenen die geld teveel hebben zullen dit hier dan wel neerleggen

crashbe

Legacy Member
voor mij ook een iPhone voor 420euro (als het 1.1.2 is)

PM me voor verdere afhandeling

Leendert86

Legacy Member
Vaste prijs 450€ nog 2 over, ge-jailbreaked als je wilt (kan je alles doen waar geen sim voor nodig is)
Om te kunnen bellen zal je moeten wachten op software unlock of sim kaar van 30€ kopen.

Olivier_Twister

Legacy Member
500 euro bied ik, indien ik er dan mijn abbonnement van proximus op kan gebruiken...
en gejailbraked
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan