Archief - Iphone replica goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thoma87

Legacy Member
Het gaat om de gsm van het filmpje maar dan in het wit.


Ongeveer 3 maanden geleden gekocht op ebay.co.uk voor €109


YouTube - Mini Iphone dual chip KA08 - PANDA store


Identiek dezelfde gsm als in filmpje, maar dan het witte model, is mooier.

Ge kunt er 2 verschillende sim kaarten insteken en beide gebruiken, leuke optie.

Gsm laadt op as ge hem aan pc koppelt, kabel zit erbij. Zit ook extra reserve batterij bij en een beschermhoesje en oortjes.


Goeie 2MP camera

Zeer goede staat.


Reden van verkoop: toch liever mijne nokia dan zo ne touchscreen :)


Mag weg vanaf €45 excl.

Thoma87

Legacy Member
Ja, manier van verzenden maakt me niet uit.

Als er vragen zijn -> shoot!

magatsu

Legacy Member
got to burst your price bubble:
nieuwprijs is 80 dollar op de site zelf en momenteel is dit 53€... en dat voor een 3 maand oude gsm? :'). die wrs nog iets ouders is aangezien ge hem op ebay kocht. zou ik er toch niet veel meer voor willen vragen.

wat wil je er nog voor?

Rubz

Legacy Member
* 0.3 Mega pixel camera for Picture & Video capability, test put out biggest size is 640*480 =/

Thoma87

Legacy Member
Rubz zei:
* 0.3 Mega pixel camera for Picture & Video capability, test put out biggest size is 640*480 =/


?

Camera kwaliteit is dezelfde als mijn Nokia met 2MP.

En natuurlek staat het ook bij de specs.


Aangezien em op ebay ook in prijs is verlaagd... €25 excl!

Nickske88

Legacy Member
25 exc.

euhm zijn de toetsen om een sms te typen echt zo klein?
Of gaat dit eerder gemakkelijk?
En alles werkt perfect?

greetz

Thoma87

Legacy Member
Nickske88 zei:
25 exc.

euhm zijn de toetsen om een sms te typen echt zo klein?
Of gaat dit eerder gemakkelijk?
En alles werkt perfect?

greetz

Is wel klein maar is niet echt moeilijk. Ik moet wel zegge dat ik da 'pennetje' kwijt ben, ma ge kunt alles daarvoor gebruike natuurlek.

Jah hij heeft geen defecten ofzo.


25exc genoteerd.

Nickske88

Legacy Member
De 25 euro is wel onder voorwaarde dat de phone in zeer goede staat is,
met weinig krassen.

misschien foto's van?

omdat ik hem voor $69.19 ook kan bestellen en gratis verzonden.
iphone KA08

greetz

Phileine

Legacy Member
Da lijkt toch echt suuuuuuperklein.
Ik heb die in de grotere versie en ik vind het daarmee al moeilijk om fatsoenlijk een sms te kunnen typen.
En dat penneke is hierbij echt wel nodig, zonder lukt dat niet.

Thoma87

Legacy Member
Phileine zei:
Da lijkt toch echt suuuuuuperklein.
Ik heb die in de grotere versie en ik vind het daarmee al moeilijk om fatsoenlijk een sms te kunnen typen.
En dat penneke is hierbij echt wel nodig, zonder lukt dat niet.


Heb het penneke teruggevonden! Met dat penneke vind ge dat toch niet moeilijk hoop ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan