Archief - Iphone Kloon Cect 200E PLAATS VR. 2 SIMKAARTEN

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
hallo,

gisteren heb ik mn gsm ontvangen maar was de verkeerde ... wou de cect 599 en kreeg er een a380i ( is wel nieuwer model )

Kheb het ongeveer MET douanekosten EN verzending ongeveer 200e voor betaald.

Heb geluk met douane want sommige cect's vernietigen ze omdat het klonen zijn ...

Info
-----
Taal is Engels, Italiaans en frans en nog andere talen...

Operating Frequency: GSM
Network Frequency: 900/1800/1900MHz
Talk time: 240-360 minutes
Standby time: 180-300 hours
Time-to-market: 2007.12.30
Shape: Slim Bar
Dimensions (width × high × thick): 110*53*13MM
Weight: 93G
Color: black



Het heeft plaats voor 2 simkaarten , bluetooth , uitbreidbaar met MicroSD ( er zit een 256mb kaart bij;)) , 2 batterijen, lader , usb kabel en een stylus en een rubberen omhulsel...


Video op youtube : http://youtube.com/watch?v=mZujFLZlxyY

Minimum 150e Excl.
Meenmeeprijs 200e excl.

Af te halen in Genk / Hasselt , ofwel opsturen 5e (op eigen risico) Wordt ook aangeboden via kapaza,vriendenkring,msn,...

HET IS UNLOCKED dus alle providers gaan ;)

mvg

Amadeke

Legacy Member
is dat met een aansluiting voor een koptelefoon, of enkel BT geluid?

Big.loco.poco

Legacy Member
er zitten oortelefoons bij maar geen 3.5mm :) Via bluetooth gaat wrs ook ( heb ik ergens gelezen ) Ik heb al een ruilvoorstel met een prada gsm met een vriend , en ik zie het wel zitten mss... wil ook wel ruilen met een Htc Touch of een prada

extremepc

Legacy Member
bod van 150incl verzending

als alles in perfecte staat is

Big.loco.poco

Legacy Member
ok genoteerd , is idd in perfecte staat heb het gisteren pas om 16u gekregen via taxipost :)

Maar morgen verwissel ik HEEL MSS met een prada ( da heeft bij mijn weten toch een waarde van +200e)

extremepc

Legacy Member
ok geen probleem staan er tekoop in nederland ook voor 165 nieuw
maar daar krijgde er een usb lader bij

mvg

Big.loco.poco

Legacy Member
die lader hebk ook ;) das een usb kabel , en er zit een usb lader stuk bij ...
Maar zo te zien ga ik ruilen met klasgenoot , morgen pakt hij al zijn spullen mee en ik de mijne ,ga er een nachtje over slapen:)

Big.loco.poco

Legacy Member
Genoteerd maar zoals ik zei is het "verkocht" onder voorbehoud want kben nie zkr alsk wil ruilen met een LG prada omdat het beetje bekrast is en dus ik een nieuwe cover moet kopen... Ruilevoorstellen ook welkom...

Big.loco.poco

Legacy Member
vanwaar ben je , heb mss wel interesse , staat enzo? check pm:)

EDIT: ruilvoorstellen is ENKEL afhalen BIJ MIJ dus niet via post :)

Big.loco.poco

Legacy Member
Geruild voor een prada met een kleine opleg van mijn kant :) Als prada me niet aanstaat dan staat het hier binnekort te koop ;)

_ns_

Legacy Member
Even offtopic, maar veel douanekosten moeten betalen, welken Ebayverkoper enzo, lange verzending? Stuur me anders PM :).

Big.loco.poco

Legacy Member
was via een kameraad besteld ,zal es vragen ask hem zie ;) Douane dacht ik rond de 40? zal daarrond zijn ,pas wel op welke je besteld ,sommige zijn niet CE gekeurd en worden bij douane vernietigd ;)

Big.loco.poco

Legacy Member
En is voor de DUIDELIJK , Al geruild voor een LG prada maar die staat me ook nie aan :D Dus die staat ook te koop !

_ns_

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
En is voor de DUIDELIJK , Al geruild voor een LG prada maar die staat me ook nie aan :D Dus die staat ook te koop !

OMG :D, heb trouwens binnenkort nen nieuwe GSM nodig, iets in de aanbieding :p? Liefst wat goedkoper dan die Prada, is me net iets te duur.

Big.loco.poco

Legacy Member
Lol nie echt :D Alleen een N91 en die LG prada ... Mss alsk ze beide verkocht krijg een echte iPhone kopen denk ik...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan