Archief - iPhone (8GB + xsim) met enkele krasjes.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robain

Legacy Member
Hellow iedereen,


Ik heb een iPhone te koop, met enkele krasjes in het scherm. Verder is de iPhone in perfecte staat. Hij is ongeveer anderhalve maand geleden aangekocht in de Apple store in New York.
Er is eigenlijk vooral 1 grote kras aan de bovenkant van het scherm. Verder zijn er enkele kleine krasjes over het scherm verspreid, maar deze zie je amper, zeker als het scherm aan staat.

De bootloader is versie 4.6, en is dus niet software-matig te unlocken. Daarom verkoop ik er mijn xsim ook bij. Hij werkt daarmee perfect op het mobistar-, proximus- of base-netwerk.

Verder is hij compleet met doos, usb kabel, netstroom adapter, oortjes, dock, vodje om hem te reinigen, ...

Fotos : Klik
Prijs : 400 euro
Afhaling mogelijk in Gent, Brugge, Oostende, Blankenberge


Greetz,
Robin

General Lee

Legacy Member
crashbe zei:
Bod 400euro



onder voorbehoud , zal het straks bevestigen ;)
:offtopic: Gaat gij hier op iedere iphone die hier passeert liggen bieden? :p

Consider this a free up!

spookske

Legacy Member
Ik zou toch ook wel eens willen weten hoe je er zo'n krassen op krijgt, volgens veel gelezen te hebben zou het scherm toch vrij krasbestendig moeten zijn maar jij beweerd hier wel het tegendeel blijkbaar :).

Robain

Legacy Member
Welja, ik heb hem dus laten vallen op straat, en er vervolgens nog men voet opgezet :D

Per ongeluk uiteraard... Ik hoorde hem zelfs schuiven over het asfalt, wat trouwens een geluid is om bij te beginnen bleiten...

Ik doe hem weg omdat ik een nieuwe ga kopen zonder krassen, ja, ik ben een freak :D


Edit : Het scherm is krasvrij tot op een bepaald niveau. In feite valt het nog zeer goed mee, wetende dat hij zo over asfalt geschuurd heeft met redelijk wat gewicht erboven. Verder werkt hij uiteraard perfect!

Dhene

Legacy Member
Robain zei:
Welja, ik heb hem dus laten vallen op straat, en er vervolgens nog men voet opgezet :D

Per ongeluk uiteraard... Ik hoorde hem zelfs schuiven over het asfalt, wat trouwens een geluid is om bij te beginnen bleiten...

Ik doe hem weg omdat ik een nieuwe ga kopen zonder krassen, ja, ik ben een freak :D


Edit : Het scherm is krasvrij tot op een bepaald niveau. In feite valt het nog zeer goed mee, wetende dat hij zo over asfalt geschuurd heeft met redelijk wat gewicht erboven. Verder werkt hij uiteraard perfect!
:rofl:

wolfen

Legacy Member
ruilen tegen 8800GTS 320mb + crysis of Unreal Tournement 3

tis maar een vraag ! schiet me ni dood alst een belachelijk bod is hé :s

toch bedankt alvast voor het lezen !

Mvg

crashbe

Legacy Member
Oke na het horen van zo'n verhaal kan ik beter 100euro extra geven en een splinternieuwe op ebay kopen ... :s

Kreative88

Legacy Member
Ja ge moet toch al straffe toeren hebben uitgehaald om die krasjes erin te krijgen.
Ik ben niet al te zorgzaam met materiaal en hij ziet er na 3 maand nog nieuw uit :).
Maar no offence natuurlijk, iedereen heeft wel eens pech.

Zero Grav

Legacy Member
Er is voor mij een nieuwe iPhone onderweg met de laatste firmware en de laatste bootloader. Zou ik met deze sim gewoon kunnen unlocken zonder al te veel moeite?

Zoja, verkoop je deze ook apart en tegen welke prijs?

linux

Legacy Member
NEEN NEEN en nog is NEEN!!!
google eerst eens...
1.1.3 OTB is nog NIET unlockable!

Zero Grav

Legacy Member
wolfen zei:
wa ebde betaald zero grav ?

Vrienden van mij gaan naar de VS, nu in februari, de 4de komen ze terug en in April gaat de tante van mijn vriendin tot 6 februari. 2 kansen dus.

Truth be told zou ik een tweede iPhone wel met winst doorverkopen moest er interesse zijn, maar de mensen aan wie ik het al had voorgesteld hadden precies geen interesse, dusja. ^^

En Linux, geen nood, ik ben het al een tijdje aan het onderzoeken. Het is gewoon niet altijd even duidelijk omdat ge met zowel een versie van een bootloader als een versie van de firmware zit. En omdat ik daarstraks - bij het googlen - ergens uitkwam waar ze zeiden dat die sims nu wél weer werkten (waar het eerst niet zo was) omwille van het feit dat ze 1.1.3 nu jailbroken hebben dacht ik het hier even te vragen.

linux

Legacy Member
Zero Grav zei:
Vrienden van mij gaan naar de VS, nu in februari, de 4de komen ze terug en in April gaat de tante van mijn vriendin tot 6 februari. 2 kansen dus.

Truth be told zou ik een tweede iPhone wel met winst doorverkopen moest er interesse zijn, maar de mensen aan wie ik het al had voorgesteld hadden precies geen interesse, dusja. ^^

En Linux, geen nood, ik ben het al een tijdje aan het onderzoeken. Het is gewoon niet altijd even duidelijk omdat ge met zowel een versie van een bootloader als een versie van de firmware zit. En omdat ik daarstraks - bij het googlen - ergens uitkwam waar ze zeiden dat die sims nu wél weer werkten (waar het eerst niet zo was) omwille van het feit dat ze 1.1.3 nu jailbroken hebben dacht ik het hier even te vragen.


Je kan 1.1.3 dus gebruiken met zo'n sim maar enkel als er eerder 1.1.2 opstond, dus NIET als je nu een nieuwe 1.1.3 koopt in de winkel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan