Robain
Legacy Member
Hellow iedereen,
Ik heb een iPhone te koop, met enkele krasjes in het scherm. Verder is de iPhone in perfecte staat. Hij is ongeveer anderhalve maand geleden aangekocht in de Apple store in New York.
Er is eigenlijk vooral 1 grote kras aan de bovenkant van het scherm. Verder zijn er enkele kleine krasjes over het scherm verspreid, maar deze zie je amper, zeker als het scherm aan staat.
De bootloader is versie 4.6, en is dus niet software-matig te unlocken. Daarom verkoop ik er mijn xsim ook bij. Hij werkt daarmee perfect op het mobistar-, proximus- of base-netwerk.
Verder is hij compleet met doos, usb kabel, netstroom adapter, oortjes, dock, vodje om hem te reinigen, ...
Fotos : Klik
Prijs : 400 euro
Afhaling mogelijk in Gent, Brugge, Oostende, Blankenberge
Greetz,
Robin
Ik heb een iPhone te koop, met enkele krasjes in het scherm. Verder is de iPhone in perfecte staat. Hij is ongeveer anderhalve maand geleden aangekocht in de Apple store in New York.
Er is eigenlijk vooral 1 grote kras aan de bovenkant van het scherm. Verder zijn er enkele kleine krasjes over het scherm verspreid, maar deze zie je amper, zeker als het scherm aan staat.
De bootloader is versie 4.6, en is dus niet software-matig te unlocken. Daarom verkoop ik er mijn xsim ook bij. Hij werkt daarmee perfect op het mobistar-, proximus- of base-netwerk.
Verder is hij compleet met doos, usb kabel, netstroom adapter, oortjes, dock, vodje om hem te reinigen, ...
Fotos : Klik
Prijs : 400 euro
Afhaling mogelijk in Gent, Brugge, Oostende, Blankenberge
Greetz,
Robin
Gaat gij hier op iedere iphone die hier passeert liggen bieden? 
.

