Archief - iPhone 8GB - unlocked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N-Light

Legacy Member
Terug te koop wegens annulatie verkoop door koper. Splinternieuwe iPhone 8GB in doos en zonder simlock.

Aan alle mensen van goede wil: vraag er maar op los
Aan alle anderen: ga uw preek in een andere thread gaan houden

Algemeen
Merk Apple
Model iPhone 8GB
Intern Geheugen
RAM 8192
Fysieke afmetingen
Hoogte 11,5
Breedte 6,1
Dikte 1,2
Gewicht 135
Beeldscherm
Kleurendisplay Ja
Beelddiagonaal 3,5
Resolutie 480 x 320
Camera
camera Ja
Resolutie 2,0
PDA-functies
Adresboek Ja
Organizer functies Ja
SyncML Ja
Applicaties
Calculator Ja
Multimedia
Audio speler Ja
Video speler Ja
Communicatie
E-mail POP en IMAP
Internet browsing Ja
Connectivity
Bluetooth class Class 1 (max. bereik 100 meter)
Bluetooth Protocollen Telephone Headset Profile (Mono speaker and Mic.) Hard Copy Replacement Profile (Printing) Object Push Profile LAN Access Profile Dial Up Networking (DUN) File Transfer Protocol Generic Object Exchange Profile (OBEX) Serial Port Protocol
WiFi Ja
WiFi type 802.11b/802.11g
GSM
GSM-netwerken quad-band
GSM-frequenties 1900 1800 850 900
EDGE Ja
EDGE class Class 10 (zenden 14 KB/s, ontvangen 28 KB/s)
Skinning/Customization
Plaatjes bij bellers Ja
Stroomvoorziening
Batterij Li-Ion
Verwachte gebruikstijd (uur) 10

Min prijs: 500€

Factuur + garantie

N-Light

Legacy Member
Koper komt terug op zijn annulatie en komt vanavond ophalen. Indien hij idd komt afhalen laat ik het hier direct weten.

tarske

Legacy Member
Betreffende het report over deze thread:
Om de discussie over het unlocken te vermijden ga ik hier de wijze stelling van onze supermod quoten :
"In België is er geen echte regel die het unlocken van GSM's verbiedt of toelaat. Het wordt echter wel gedoogd wegens de wet op koppelverkoop: in België (als een van de weinige EU landen) is het verkopen van gelockte hardware zoals GSM's immers verboden (koppelverkoop), en dus wordt het unlocken van dergelijke zaken gedoogd."
Bij deze zullen wij het unlocken voorlopig toelaten en dit tot nader order !

tarske

Legacy Member
N-Light zei:
Koper komt terug op zijn annulatie en komt vanavond ophalen. Indien hij idd komt afhalen laat ik het hier direct weten.

:doh: Effe met een mens zen voeten rammelen,lol
Soit ik zal deze sluiten,stuur mij maar pm als hij afgehaald is straks of indien hij terug open moet !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan