Aan de bad posters van deze thread:
Gezien deze verkocht is ga hier hier een slotje op plaatsen maar om de discussie over het unlocken te beantwoorden ga ik hier de wijze stelling van onze supermod quoten :
"In België is er geen echte regel die het unlocken van GSM's verbiedt of toelaat. Het wordt echter wel gedoogd wegens de wet op koppelverkoop: in België (als een van de weinige EU landen) is het verkopen van gelockte hardware zoals GSM's immers verboden (koppelverkoop), en dus wordt het unlocken van dergelijke zaken gedoogd."
Bij deze zullen wij het unlocken voorlopig toelaten en dit tot nader order !