Archief - iPhone 8 GB UK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sanderg14

Legacy Member
iPhone 8 GB uit de UK
*1.1.1 firmware
*unlocked als iPod, voorlopig nog niet bellen
*komt met originele verpakking, dock, oortjes
*alles in werkelijke nieuwstaat
*met groot iPhone zakje waarin de iPhone zat tijdens de launch in London
*originele factuur van Apple Store Regent= garantie


Minimumprijs: 450 euro
Meeneemprijs: 500 euro

Staat ook te koop op 2dehands.be, vriendenkring

Frado2005

Legacy Member
is wat duur. Aankoopprijs in UK was 269 pond, ~370 euro. En verkopen met winst is nog niet toegelaten lijkt me..

vanrumst

Legacy Member
Dat is een iphone met bootloader 4.x veronderstel ik? Dus nog nie mogelijk te unlocken?

sanderg14

Legacy Member
Wat verkopen met winst ? Zeg mij een keer hoeveel de Eurostar kost ? Ga er gerust zelf om voor die prijs !

Is met de 4.x bootloader, maar er licht aan het einde van de tunnel. Firmware 1.1.3 is opkomst, unlock is heel dichtbij.

Bod van 450 euro ontvangen op 2dehands.be

Frado2005

Legacy Member
houdt ook geen steek? Vraag ik een meerprijs voor mijn naft dat ik gereden heb naar de winkel? En je gaat me toch niet zeggen dat ge: eurostarr gepakt hebt, direct ne winkel binnen, direct eurstar terug...
Soit ik moei mij der nie meer mee, de zotten vinde meestal op 2dehands en ebay idd ;) gl

fromalk

Legacy Member
verzendkosten zijn gelijk 10€ geweest dus valt wel onder verkopen met winst > reported

Kwertie

Legacy Member
Is het mogelijk om de factuur even door te geven aan ons? Of tenminste de prijs & de winkel waar je die kocht, dan weten we het he :).

(edit; gesloten)

Frado2005

Legacy Member
:offtopic: : de prijs is overal hetzelfde in de UK . check bv carphonewarehouse, daar heb ik mijn prijs gehaald. Is een van van de weinige winkels die ze mag verkopen zodus;)

SoliD

Legacy Member
Om even de TS te ondersteunen, de regels van B&S verbieden met winst te verkopen, winst OP basis van Belgische winkelprijzen.
Iets wat in België NIET verkocht wordt, kan bijgevolg ook NIET vergeleken worden qua prijs.
Hij is dus vrij om zijn prijs op dit forum te bepalen.

(de iPhone kan evengoed hier voor 1000 euro worden verkocht, dan lijkt 500 mij niet teveel zelfs al moet je deze nog unlocken)

fromalk

Legacy Member
SoliD zei:
Om even de TS te ondersteunen, de regels van B&S verbieden met winst te verkopen, winst OP basis van Belgische winkelprijzen.
Iets wat in België NIET verkocht wordt, kan bijgevolg ook NIET vergeleken worden qua prijs.
Hij is dus vrij om zijn prijs op dit forum te bepalen.

(de iPhone kan evengoed hier voor 1000 euro worden verkocht, dan lijkt 500 mij niet teveel zelfs al moet je deze nog unlocken)

daar heeft u eigenlijk gelijk in ja :D

edit;
maar het feit dat het toestel unlocked is is in het verleden ook al gezein geweest als modding en daardoor wel tegen de regels. Daarentegen is simlock vrijmaken toegestaan in de eu meen ik

CP-RB2H

Legacy Member
Ik denk dat je info wel niet klopt, want de europese Iphone heeft standaard software versie 1.1.2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan