xpr0g
Legacy Member
Beste,
Hierbij verkoop ik mijn iPhone 3GS (Wit, 16GB) (nieuw staat)
Deze is aangekocht op 31/12/2009, in de Switch winkel.
Reden van verkoop: Als nieuwjaars cadeau gekregen maar is helemaal niks voor mij, ik vind een klein toestel zonder al die tralala veel gemakkelijker.
Wat krijg je: iPhone 3GS (Wit, 16GB), Factuur, doos + toebehoren
Hierbij verkoop ik ook nog eens het iPhone Dock, besteld uit de Apple Store 2weken in mijn bezit, dus ook in nieuw staat.
iPhone min prijs: €450,00
Meeneemprijs: €500,00
iPhone Dock min prijs: €15,00
Meeneemprijs: €20,00
Deze advertentie staat nog maar alleen op 9lives.be
aangezien ik er vanuit ga dat zo iets snel verkocht is, zo niet dan word het op
kapaza en 2dehands geplaatst.
PS: Enkel afhaling (Sint-Niklaas), er word niks opgestuurd.
MVG
Hierbij verkoop ik mijn iPhone 3GS (Wit, 16GB) (nieuw staat)
Deze is aangekocht op 31/12/2009, in de Switch winkel.
Reden van verkoop: Als nieuwjaars cadeau gekregen maar is helemaal niks voor mij, ik vind een klein toestel zonder al die tralala veel gemakkelijker.
Wat krijg je: iPhone 3GS (Wit, 16GB), Factuur, doos + toebehoren
Hierbij verkoop ik ook nog eens het iPhone Dock, besteld uit de Apple Store 2weken in mijn bezit, dus ook in nieuw staat.
iPhone min prijs: €450,00
Meeneemprijs: €500,00
iPhone Dock min prijs: €15,00
Meeneemprijs: €20,00
Deze advertentie staat nog maar alleen op 9lives.be
aangezien ik er vanuit ga dat zo iets snel verkocht is, zo niet dan word het op
kapaza en 2dehands geplaatst.
PS: Enkel afhaling (Sint-Niklaas), er word niks opgestuurd.
MVG



