Archief - iphone 3gs white 16gb te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutality

Legacy Member
Samsung i8910 HD Brilliance 8GB, met opleg van jou kant?

Is in goede staat, 7 maand oud gok ik.

Li1quid

Legacy Member
klopt het wnr ik jouw iphone met mijn itunes zou connecten al jouw applicaties verdwijnen ?

Bill

Legacy Member
Mijn broer heeft momenteel een HTC Touch Pro 2 maar is van plan deze te verkopen om een iPhone 3GS te kopen. Indien u geïnteresseerd bent wil hij deze graag ruilen.
(Mijn broer is geen lid van 9lives)

Gaat dus over deze:
HTC - Producten - HTC Touch Pro2 - Overzicht

Toestel steeds goed verzorgt zonder enige problemen!

GosU

Legacy Member
Bill zei:
Mijn broer heeft momenteel een HTC Touch Pro 2 maar is van plan deze te verkopen om een iPhone 3GS te kopen. Indien u geïnteresseerd bent wil hij deze graag ruilen.
(Mijn broer is geen lid van 9lives)

Gaat dus over deze:
HTC - Producten - HTC Touch Pro2 - Overzicht

Toestel steeds goed verzorgt zonder enige problemen!

khem htc touch pro2 gehad, en die zat mee een lelijk geheugenlek dat hij altijd rond de 82%geheugenverbruik zat en er kwam maar geen patch hiervoor
dus kga nee moeten zeggen
tog thanks voor het aanbod

en op die samsung omnia hd met opleg
toestel is men smaak niet heel samsung niet eigenlijk dus thx

GosU

Legacy Member
Li1quid zei:
klopt het wnr ik jouw iphone met mijn itunes zou connecten al jouw applicaties verdwijnen ?

neej,
ge kunt u pc toestemming geve om alle gekochte apps over te zetten op uwe pc
let op ge kunt da wel maar mee 5pc's en er staat al 1ne op gezet.
de mijne dus :p
dus ge zout der nog 4kunnen doen.

grtz

edit: da geld alleen maar naar dezelfde iphone e.
op andere iphone kunde da nie overzetten voort geval da nie duidelijk was ofzo,
da er geen misverstanden ontstaan

GosU

Legacy Member
birds zei:
is hem gejialbreaked ?

hoeft nie en nee, is volledig in orde belgisch model dus das nie nodig van tedoen. ge kunt gewoon alles instalere
hoe me der nie echt mee bezig mee jailbrake enal
grtz

GosU

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
nog geen reactie op gekregen. + opleg uiteraard.

ah sorry, had in een post gezegt dat samsung niets voor mij was omdat er hier paar al samsung hadden aangeboden, dus nee dank u
grtz

Splackavellie85

Legacy Member
Youngstar zei:
neej,
ge kunt u pc toestemming geve om alle gekochte apps over te zetten op uwe pc
let op ge kunt da wel maar mee 5pc's en er staat al 1ne op gezet.
de mijne dus :p
dus ge zout der nog 4kunnen doen.


Dit klopt niet helemaal. Applicaties zijn account-gebonden, dus kopers kunnen niet synchroniseren met hun eigen account. U zou dus uw accountgegevens van itunes ook mee moeten geven, en kopers zitten vast aan die gegevens dan.

GosU

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Dit klopt niet helemaal. Applicaties zijn account-gebonden, dus kopers kunnen niet synchroniseren met hun eigen account. U zou dus uw accountgegevens van itunes ook mee moeten geven, en kopers zitten vast aan die gegevens dan.

ik had dit nochtans voor mezelf ook opgezocht.
en op een forum vindt ik zo direckt niet meer zeiden ze,
dat je gewoon je apps kan overzetten op een andere pc als die toestemming geeft, Bv: in menu staat gekochte apps overzeten ofzo.
en dat je dan die in je itunes hebt staan, en dat je dan evt je iphone kunt naar standaart herstellen en die apps terug zetten,
moet er wel bijzeggen dat ik dit zelf niet heb geprobeert dus kan anders zijn ook
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan