Sappy086
Legacy Member
Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn witte iphone 3GS van 16gig.
Deze is te gebruiken op alle netwerken!
Aangekocht 10/09/09 in mobistar winkel.
Factuur is erbij dus nog steeds garantie
Iphone is in uitstekende staat
Alle accesoires + doos inbegrepen (oortjes nog niet gebruikt geweest)
Enkel af te halen
Min prijs 450 euro
Bij deze verkoop ik mijn witte iphone 3GS van 16gig.
Deze is te gebruiken op alle netwerken!
Aangekocht 10/09/09 in mobistar winkel.
Factuur is erbij dus nog steeds garantie
Iphone is in uitstekende staat
Alle accesoires + doos inbegrepen (oortjes nog niet gebruikt geweest)
Enkel af te halen
Min prijs 450 euro