iTzStevee
Legacy Member
Ik heb vandaag een mail aangekregen dat ik deze mag gaan afhalen bij mobistar, maar heb er reeds een via media markt
Misschien dat iemand deze kan overkopen ofzo?
Weet namelijk niet of ik kan annuleren (wel géén voorschot betaald)
En doe liever iemand van 't forum hier een plezier, dan een vreemde
Grtz
Misschien dat iemand deze kan overkopen ofzo?

Weet namelijk niet of ik kan annuleren (wel géén voorschot betaald)
En doe liever iemand van 't forum hier een plezier, dan een vreemde

Grtz
dan zal je er wss moeten bijzijn

