Archief - iphone 3GS 16gb zwart easy-m carepack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flashmaker

Legacy Member
Hoi,

Recentelijk heb ik de overstap gemaakt naar een nokia N900, en is mijn iphone 3GS dus werkloos geworden :)

Het betreft een 16gb versie, zwart, gekocht eind augustus vorig jaar, wat hem ongeveer 8 maanden oud maakt.

Verder heeft deze iphone een easy-m carepack (3 jaar garantie) ter waarde van 90 euro, wat onder de noemer uitgebreide fabrieksgaranties valt. Documentatie omtrent deze verzekering is hier te vinden.

De iphone is altijd gebruikt in combinatie met een hoesje (ongeveer 25 euro toen), geen echte rubber case maar een hoes waar je hem in kan steken en weer kan uithalen.

De iphone is volledig krasvrij aan de voorkant (scherm) , en heeft aan de grijze rand een aantal kleine krasjes. Verder is de achterkant grotendeels krasvrij, al heeft het appeltje blijkbaar toch een aantal krassen opgelopen ondanks de hoes.

De iphone is simlockvrij, heeft een verzekering op zijn naam, en wordt met hoesje verkocht. De oortjes zijn zelden gebruikt en hebben nog geen gebruikssporen. Verder wordt natuurlijk ook de oplader meegeleverd in de originele aankoop doos. Misschien ook relevant om te vermelden, is dat dit toestel zich nog reeds op firmware 3.0 bevindt, wat mogelijk interessant kan zijn voor de mensen die het toestel willen jailbreaken.

Wat betreft de betaling, heb ik nog de aankooppapieren waaronder het factuur en uiteraard de documenten van de verzekering. Misschien interessant om te vermelden is dat de iphone verkocht kan worden met factuur omdat deze op een zaak gekocht is.

Voor dit toestel, met alle voorgenoemde eigenschappen, vraag ik 475 euro (incl. btw).





Meer afbeelding staan hier

exo

Legacy Member
Bod van 450 incl. (prefereer wel afhaling) onder voorbehoud.
Vanwaar ben je? Indien te ver mogelijkheid om een gedeelte tegemoet te komen?

flashmaker

Legacy Member
exo zei:
Vanwaar ben je? Indien te ver mogelijkheid om een gedeelte tegemoet te komen?

Afhaling geniet ook mijn voorkeur. Ik woon in Mechelen, maar zou er bv geen probleem mee hebben om tot in Antwerpen te komen. In Leuven kom ik ook regelmatig.

Zo meteen even de foto's van het apparaat online plaatsen.

jonathan_d11

Legacy Member
Toevallig niet ruilen tegen een htc hero brown met opleg?
Htc nog in zeer goede staat , niets van scharten of schade op het toestel altijd screen protector op gezetten en altijd in een rubberen case gezeten en alle accesoires erbij.
Is nog onder garantie tot oktober 2011.

Mvg

flashmaker

Legacy Member
jonathan_d11 zei:
Toevallig niet ruilen tegen een htc hero brown met opleg?

Leuk aanbod, maar ik heb nu reeds een toestel waar ik erg tevreden mee ben. Reden dat ik de iphone weg doe is omdat ik maar 1 toestel tegelijk kan gebruiken, en dus zou het zonde zijn dat ik hem ruil voor een ander toestel.

jonathan_d11

Legacy Member
flashmaker zei:
Leuk aanbod, maar ik heb nu reeds een toestel waar ik erg tevreden mee ben. Reden dat ik de iphone weg doe is omdat ik maar 1 toestel tegelijk kan gebruiken, en dus zou het zonde zijn dat ik hem ruil voor een ander toestel.

ok ik ben erg geintreseert in jouw iphone.
Je kan altijd eens afwisselen :D
Moest je van gedacht veranderen je weet mij te vinden ;)
Ik ben meer dan bereid om nog een opleg te geven.
Mvg

flashmaker

Legacy Member
Alexat zei:
Interesse in een ruil met mijn beamer?

Heb zelf reeds een mooie beamer staan hier, dus kan er jammer genoeg weinig mee doen :) toch bedankt voor het aanbod.

Verder, aan de mensen die nog zouden willen bieden, ik zou deze graag afsluiten tegen maandag (19/04).

Murdock

Legacy Member
Ik kan kopen op de zaak, dus u kan mij een factuur maken van 395€ excl. BTW ?

Murdock

Legacy Member
Zondag laat ik zeker weten of ik hem neem.
Als jij de factuur zo kan maken op 395€ + BTW apart, zodat ik die kan inbrengen/terugtrekken, is het zo goed als een deal.
Ik geef dus zondag mijn definitief antwoord, want moet het eerst met mijn partner bespreken.

Murdock

Legacy Member
Greenie zei:
395 + 21% btw = 477.95

Juist, maar door de factuur op de zaak te schrijven, krijg ik de BTW terug van de fiscus.
Ik weet het zondag dan te zeggen.

flashmaker

Legacy Member
Wiffy zei:
is hij nu verkocht ?

Toestel is nog niet verkocht, deze bieding loopt tot maandag. Aangezien ik nog geen duidelijk uur had gegeven, bij deze. Maandag 19/04 om 19u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan