flashmaker
Legacy Member
Hoi,
Recentelijk heb ik de overstap gemaakt naar een nokia N900, en is mijn iphone 3GS dus werkloos geworden
Het betreft een 16gb versie, zwart, gekocht eind augustus vorig jaar, wat hem ongeveer 8 maanden oud maakt.
Verder heeft deze iphone een easy-m carepack (3 jaar garantie) ter waarde van 90 euro, wat onder de noemer uitgebreide fabrieksgaranties valt. Documentatie omtrent deze verzekering is hier te vinden.
De iphone is altijd gebruikt in combinatie met een hoesje (ongeveer 25 euro toen), geen echte rubber case maar een hoes waar je hem in kan steken en weer kan uithalen.
De iphone is volledig krasvrij aan de voorkant (scherm) , en heeft aan de grijze rand een aantal kleine krasjes. Verder is de achterkant grotendeels krasvrij, al heeft het appeltje blijkbaar toch een aantal krassen opgelopen ondanks de hoes.
De iphone is simlockvrij, heeft een verzekering op zijn naam, en wordt met hoesje verkocht. De oortjes zijn zelden gebruikt en hebben nog geen gebruikssporen. Verder wordt natuurlijk ook de oplader meegeleverd in de originele aankoop doos. Misschien ook relevant om te vermelden, is dat dit toestel zich nog reeds op firmware 3.0 bevindt, wat mogelijk interessant kan zijn voor de mensen die het toestel willen jailbreaken.
Wat betreft de betaling, heb ik nog de aankooppapieren waaronder het factuur en uiteraard de documenten van de verzekering. Misschien interessant om te vermelden is dat de iphone verkocht kan worden met factuur omdat deze op een zaak gekocht is.
Voor dit toestel, met alle voorgenoemde eigenschappen, vraag ik 475 euro (incl. btw).
Meer afbeelding staan hier
Recentelijk heb ik de overstap gemaakt naar een nokia N900, en is mijn iphone 3GS dus werkloos geworden

Het betreft een 16gb versie, zwart, gekocht eind augustus vorig jaar, wat hem ongeveer 8 maanden oud maakt.
Verder heeft deze iphone een easy-m carepack (3 jaar garantie) ter waarde van 90 euro, wat onder de noemer uitgebreide fabrieksgaranties valt. Documentatie omtrent deze verzekering is hier te vinden.
De iphone is altijd gebruikt in combinatie met een hoesje (ongeveer 25 euro toen), geen echte rubber case maar een hoes waar je hem in kan steken en weer kan uithalen.
De iphone is volledig krasvrij aan de voorkant (scherm) , en heeft aan de grijze rand een aantal kleine krasjes. Verder is de achterkant grotendeels krasvrij, al heeft het appeltje blijkbaar toch een aantal krassen opgelopen ondanks de hoes.
De iphone is simlockvrij, heeft een verzekering op zijn naam, en wordt met hoesje verkocht. De oortjes zijn zelden gebruikt en hebben nog geen gebruikssporen. Verder wordt natuurlijk ook de oplader meegeleverd in de originele aankoop doos. Misschien ook relevant om te vermelden, is dat dit toestel zich nog reeds op firmware 3.0 bevindt, wat mogelijk interessant kan zijn voor de mensen die het toestel willen jailbreaken.
Wat betreft de betaling, heb ik nog de aankooppapieren waaronder het factuur en uiteraard de documenten van de verzekering. Misschien interessant om te vermelden is dat de iphone verkocht kan worden met factuur omdat deze op een zaak gekocht is.
Voor dit toestel, met alle voorgenoemde eigenschappen, vraag ik 475 euro (incl. btw).
Meer afbeelding staan hier

